Gå til innhold

Er hun interessert

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_andreas_*
Skrevet

Hei jenter, håper der kan tipse meg litt i denne situasjonen her...

For snart 2 år siden datet jeg en jente, jeg klarte å klusse det til og vi traff hverandre ikke på en stund. Etter noen mnd klarte jeg å overtale henne til å bli med på lunch der jeg ba om unnskylding for oppførselen min. Hun sa det var greit, men traff henne ikke noe mer siden. Har jevnlig sendt henne meldinger, og stort sett har hun svart, man bare korte svar. Fikk vite at hun hadde fått samboer ol, så har bare spurt med jevne mellomrom hvordan det går. Sendte henne melding i går, og da svarte hun at det var pause med hun og kjæresten. Spurte om vi skulle treffes en dag, men hun svarte at det eneste som betydde noe for henne nå var å få ting til å funke med kjæresten igjen. Sendte melding om at hun kunne jo si i fra når det var avklart, også kunne vi gå ut da eventuelt. Hun svarte ikke på den, så da må det vel friste litt?? Når kan jeg event kontakte henne igjen synes dere og hun må jo være litt intressert siden hun svarer og vet hun likte meg for et par år siden, selv om det aldri skjedde noe mellom oss den gangen. Har alsri greid å glemme henne og tror hun føler det på sammen måte.

Trenger tips på hvordan sjarmere henne i senk!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_andreas_*
Skrevet

Om det har noe å si, jeg er 36 og hun er 26. Jeg vet jeg er kjekk og attraktiv så det er ikke det. Har også penger, noe hun vet. Så er villig til å gjøre alt for henne

Skrevet

Hun er nok klar over at hun kan kontakte deg hvis hun vil, så hvis hun tar sikkert kontakt hvis hun får behov. Skjønner ikke helt hva du tenker at du skal gjøre - mase til hun overgir seg? På den andre siden, det er jo ikke noe galt i å sende en bekjent en melding i ny og ne, så det kan du sikkert gjøre, men det virker ikke som om hun har plass til deg i livet sitt nå egentlig. Mulig hun vil få det senere, men mitt råd er å legge henne på is og se deg om etter en annen så lenge. :)

Skrevet

Husk penger er ikke alt.

Men det du sier minner meg om en jeg flørta med en gang. Men så ble det ikke noe. Og nå har jeg kjæreste er veldig gla i han. Så fikk jeg plutselig masse meldinger fra han som jeg en gang flørta med. Men jeg sa det som det var at jeg hadde kjæreste nå. Men jeg måtte si ifra da. Visst det ikke gikk og om vi skulle møtes. Da ble jeg bare irritert og har latt vær å svare på det.

Sånn som du forklarer det hadde jeg nok gjort det mot deg og. For jeg hadde sagt at jeg ville fikse det med han det er pause med.

Men det er jo ikke dermed sagt at hun føler det på samme måte som det jeg hadde gjort. Så jeg ville vel spurt ho rett ut om ho vil ha kontakt eller om ho vil at man skal trekke seg tilbake.

Skrevet
Sendte melding om at hun kunne jo si i fra når det var avklart, også kunne vi gå ut da eventuelt. Hun svarte ikke på den, så da må det vel friste litt??

Kan være at hun rett og slett ikke har noe svar Å gi deg... Hun har vel enda sorg etter han som hun har pause fra og det siste hun trenger er vel en "masete" frier på trappa...

Gi henne litt tid mann! Har du fisken til kok? :ler: What's the hurry...?

ER hun interessert så tar hun kontakt men la henne nå for herrens skyld få lov til å sortere ut tankene og følelsene sine mht han hun har pause fra.

DA kan du komme inn som en reddende og beskyttende engel (ridder) på hvit hest (Ok - dette ble VEL mange metaforer men du skjønner pointe? ;) )

Maser du etc kan du bare ende opp med at hun ikke tåler trynet på deg og synes du overhodet ikke er NOE "kjekk mann med lommeboka full av gryn"...

Tålmodighet min gode mann! :)

Skrevet

Ikke stress mer med henne. Nå har du gjort det klart hva du ønsker. Du har lyst til å møte henne og at hun skal ta kontakt. Det vet hun. Ikke sikkert det er rett tidspunkt for deg å ta mer kontakt nå. Det kan medføre at hun bare blir irritert. Gi henne tid :)

Skrevet

Synsing fra meg (mann): Du maser. Hun vet hun kan få deg når som helst, mao du er ikke særskilt spennende. Tigge-sms vil muligens kunne føre til et barmhjertighets/rebound knull fra henne. Skulle det utvikle seg til et forhold, noe som er lite sannsynlig, vil hun ha "overtaket". Du må endre din strategi slik at spenningsfeltet mellom dere gjenoppstår.

Synsing over.

Lykke til

Skrevet
Sendte melding om at hun kunne jo si i fra når det var avklart, også kunne vi gå ut da eventuelt. Hun svarte ikke på den, så da må det vel friste litt?? Trenger tips på hvordan sjarmere henne i senk!!

Hallo.. :overrasket: Er dette en tulletråd..? Hvis jeg ikke svarer er det fordi jeg ikke er så veldig interessert. Hadde jeg vært henne og hatt et snev av interesse hadde jeg i alle fall skrevet noe sånt som: "Ja, vi får se hva som skjer" eller svart noe som helst i det minste.

Jeg oppfatter det som at du maser. Når hun sier at det eneste som betyr noe er at det ordner seg med kjæresten og du svarer at hun kan si fra om det ikke går, kan det oppfattes som arrogant. Som om at du driter vel i om det ordner seg for henne sånn som hun tydelig ønsker det i øyeblikket. Dvs i følelsen hennes. Jeg hadde blitt sint tror jeg! Hun har det tydeligvis ikke så lett i øyeblikket og du er mest opptatt av å få det som du vil virker det som. :forvirret:

Hvordan i all verden kan du innbille deg at hun føler det samme som deg etter masse korte svar og den meget tydelige meldingen du fikk før hun gikk over til å ikke svare i det hele tatt? :forvirret:

Skrevet

Beklager.. Svarte vel ikke helt på spørsmålet ditt.

Tror det lureste du gjør er å trekke deg tilbake. Ikke mas. Det er det mest avtennende som finnes. Oppfattes bare som patetisk. Selv om du er kjekk og har masse penger.. :ironi: Ikke irriter henne noe mer enn du sannsynligvis allerede har gjort. La henne finne ut av ting i fred og støtt henne heller om hun kommer til deg og ber om det. Som nevnt tidligere i tråden må balansen gjenopprettes og spenningen komme tilbake. Det gjør det IKKE av at hun vet at du sitter og venter på henne. Lar du henne komme til deg kan det nok hjelpe. Lykke til (begge to) :)

Gjest Gjest_andreas_*
Skrevet

Okay, så bare ligge lavt en stund. Selvfølgelig tenker jeg på hennes følelser og. Men jeg kan jo ikke si at jeg vil det skal ordne seg med typen hennes da, for det vil jeg jo ikke. Jeg vet det var noe helt spesielt den gangen vi datet, og om jeg bare får noen kvelder med henne vet jeg hun vil føle det samme.

Tror hun vet at hun ikke har meg rundt lillefingere, hun vet jeg er ganske populær bland damene og stort sett får det jeg vil... Har bestilt en stor bukett roser til jobben hennes i dag, så får vi se om hun ikke lar seg sjarmere.

Tenkte kanskje å invitere henne med på en langweekend i helgen eller noe? Høres ikke det bra ut? Kan vel ikke ta så lang tid for typen hennes å finne ut hva han vil. Om han ikke ser at han holder på å miste verdens beste dame (som uansett er langt over hans klasse) er jo ikke det mitt problem. Om han skal bruke dager på det, så sorry kompis. Da er toget gått

Skrevet
Okay, så bare ligge lavt en stund. Selvfølgelig tenker jeg på hennes følelser og. Men jeg kan jo ikke si at jeg vil det skal ordne seg med typen hennes da, for det vil jeg jo ikke.  Jeg vet det var noe helt spesielt den gangen vi datet, og om jeg bare får noen kvelder med henne vet jeg hun vil føle det samme.

Tror hun vet at hun ikke har meg rundt lillefingere, hun vet jeg er ganske populær bland damene og stort sett får det jeg vil... Har bestilt en stor bukett roser til jobben hennes i dag, så får vi se om hun ikke lar seg sjarmere.

Tenkte kanskje å invitere henne med på en langweekend i helgen eller noe? Høres ikke det bra ut? Kan vel ikke ta så lang tid for typen hennes å finne ut hva han vil. Om han ikke ser at han holder på å miste verdens beste dame (som uansett er langt over hans klasse) er jo ikke det mitt problem. Om han skal bruke dager på det, så sorry kompis. Da er toget gått

Hm, synes du høres en smule arrogant ut. Det at du er så populær blandt damene, har jo ingenting å si for hva hun skulle måtte føle for deg. Er det kun derfor du ønsker henne kanskje? Fordi hun ikke viser noen interesse for deg nå? Dette var kanskje en liten avsporing.. Beklager.. Men tilbake til saken.. Du får vente med å invitere henne på langweekend til du får se reaksjonen hennes etter at hun har fått rosene.. Lykke til.

Gjest Gjest_andreas_*
Skrevet

Selvfølgelig ønsker jeg henne fordi jeg liker henner, ikke at hun foreløpig ikke har vist så stor interesse. Vet at bare jeg får tatt henne med ut litt, så ordner det seg. Er en jente jeg vet jeg kan bli lykkleig med, dessuten ville vi utgjøre et meget stilig par. Høres kanskje overfladisk ut, og til ett visst nivå er jeg jo det. Kanskje jeg burde invitere henne med på Odeon i dag, slik at hun kan se hvor ettertraktet jeg er?? Roser og champagne?? Får ikke det alle jenter på gli??

Blir spennede å se hva hun synes om blomstene, vurdere å bestille en overraskelsestur til Paris eller noe i helgen, om det går dårlig med kjæresten trenger hun jo å komme seg bort litt og tenke på noe annet...

Gjest Gjest_andreas_*
Skrevet

Vil ikke dette funke jenter??

Tar henne med ut på Odeon i dag, champagne, middag osv.. Gir henne masse oppmerksomhet på begynnelsen av kvelden, for å så la henne skjønne hvor populær jeg er (mange lykkejegere, men dog...) Vekker ikke det instinktet i en hver kvinne??

Skrevet

Syns vel egentlig hun har sagt klart i fra til deg: Hun ønsker å få forholdet hun var i til å fungere.

Etter å ha gitt en sånn beskjed vet jeg at jeg hadde blitt ganske så irritert hvis noen hadde sendt meg roser og planlagt tur sammen.

Snakk om å ikke ta hensyn! :frustrert:

Skrevet

OK, nå tror jeg egentlig at du kødder - men i tilfelle du ikke gjør det:

Den type oppførsel du skisserer her, hadde gjort meg forbanna. Og du hadde mista sjansen din. Gi dama en mulighet til å komme over ham, da!

Skrevet

Jepp, popularitet og penger vil garantert hjelpe deg med å få deg damer. Bare husk å fortelle henne hvor mange damer du har etter deg og at hun bør slå til fort, pluss hvor mye champagnen og middagen kostet deg. Vis henne at du har penger! Vis henne det!

Skrevet
Selvfølgelig ønsker jeg henne fordi jeg liker henner, ikke at hun foreløpig ikke har vist så stor interesse. Vet at bare jeg får tatt henne med ut litt, så ordner det seg. Er en jente jeg vet jeg kan bli lykkleig med, dessuten ville vi utgjøre et meget stilig par. Høres kanskje overfladisk ut, og til ett visst nivå er jeg jo det. Kanskje jeg burde invitere henne med på Odeon i dag, slik at hun kan se hvor ettertraktet jeg er?? Roser og champagne?? Får ikke det alle jenter på gli??

Blir spennede å se hva hun synes om blomstene, vurdere å bestille en overraskelsestur til Paris eller noe i helgen, om det går dårlig med kjæresten trenger hun jo å komme seg bort litt og tenke på noe annet...

:ler: Du er helt fantastisk!!! :klappe: Selvfølgelig tar du henne med på Odeon i kveld! Dere kommer til å bli dream team! You go boy...

Håper at ALLE skjønte at dette var ironi.

Gjest BagLady
Skrevet

Håper at ALLE skjønte at dette var ironi.

Å, nei - var det ironi?!?! Og jeg som trodde jeg hadde funnet drømmemannen :sur:

Skrevet
Jepp, popularitet og penger vil garantert hjelpe deg med å få deg damer. Bare husk å fortelle henne hvor mange damer du har etter deg og at hun bør slå til fort, pluss hvor mye champagnen og middagen kostet deg. Vis henne at du har penger! Vis henne det!

:hoho:

Ja, penger er jo egentlig det eneste jenter bryr seg om. Jo mer du blar opp, dess større sjanse har du. Kjøp diamanter også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...