Gå til innhold

Får ikke gitt bort/solgt pus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten pusekatt på 12 uker som vi ikke får gitt bort eller solgt. Det er ingen som vil ha henne...Har hengt opp lapper, prøvd alle vennene våres, finn.no...Absolutt ingen. Har to katter fra før av som er voksne, og vil ikke ha enda en kattunge.

Noen som har noen forslag? Vil ikke avlive henne heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg har ikke noe forslag når det gjelder den kattungen du har, men jeg foreslår at du kastrerer de voksne kattene slik at du ikke får enda flere uønskede kattunger.

Skrevet

De store kattene er kastrerte begge to. Dette er en kattunge sambo tok med hjem, som han fant i skogen da den var 9-10 uker. Hun var sulten og sliten så det ut til så han klarte ikke å la henne være igjen.

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde flyttet nå, så skulle jeg gjerne tatt imot/kjøpt den.

Stakkar liten :( Kan ikke dere ha en katt til da?

Skrevet

Vi kommer til å ha den fram til vi finner et annet hjem til henne, men vil helst at hun skal få et annet hjem...Gjerne med andre puser, for hun er ekstremt selskapssyk, og krever mye mer oppmerksomhet enn de kattene vi har fra før :)

Skrevet

Har du prøvd dyrenett.no, katteprat.no, lokale dyrebeskyttelsen(noen kan ta i mot kattunger i nødstilfeller). ?

Skrevet

Snakket akkurat med venner som ble kvitt kattunge fort på finn.

Det de mener gjorde utslaget, var at de hadde bilde av kattungen i annonsen. Og hun sier de fikk masse henvendelser, og de fleste var fra Oslo sentrum, selv om de selv bor et stykke utenfor. Det er visst vanskeligere å gi bort kattunger på landet.

Så hvis du bor i en utkant selv, har du mulighet til å levere kattungen mer sentralt?

Skrevet
Snakket akkurat med venner som ble kvitt kattunge fort på finn.

Det de mener gjorde utslaget, var at de hadde bilde av kattungen i annonsen.  Og hun sier de fikk masse henvendelser, og de fleste var fra Oslo sentrum, selv om de selv bor et stykke utenfor.  Det er visst vanskeligere å gi bort kattunger på landet.

Så hvis du bor i en utkant selv, har du mulighet til å levere kattungen mer sentralt?

Vi bor i utkanten av Oslo...I akershus. Kan levere i Oslo. Har lagt ut med bilde og greier...Men har ikke fått en eneste henvendelse. Hun som er så søt også! :)

Skrevet

Kan vi seee? :) Eller er det bare for seriøse henvendelser?

Skrevet

Åååh nei har du sett :-(

Håper dere finner et hjem til henne!

Lurer på hvordan det går med meg når jeg flytter.. jeg kommer til å ta til meg alle katter jeg finner, jo, de er jo så nydelige alle sammen :grine:

Skrevet

Vi har såå lyst på en katt til, selskap til den vi har men tør ikke før vi ser om lillegutt er allergisk eller ei...

Skrevet
Vi har såå lyst på en katt til, selskap til den vi har men tør ikke før vi ser om lillegutt er allergisk eller ei...

Si ifra om du er interessert etterhvert da liv :)

Skrevet

Ååååh så nydelig! Skulle gjerne tatt henne jeg, men jeg bor så alt for langt unna.... :tristbla:

Skrevet

Jippi! Nå får hun kanskje en eier, takket være KG :)

Skrevet

Pass på at hun får et ordentlig hjem hos seriøse mennesker! At katten er gratis og at du leverer den på døra(?) gjør at terskelen for å skaffe seg pusen blir lavere(altså at kanskje useriøse som ikke tenker langt nok - at katten kan leve i 15 år og at vetrinærutgifter koster og at de må ha noen til å ta seg av katten om de skal bort - tar til seg katten)!

Nydelig pus forresten! (men så uskikkelig, står på bordet! hehehe)

Skrevet
Pass på at hun får et ordentlig hjem hos seriøse mennesker! At katten er gratis og at du leverer den på døra(?) gjør at terskelen for å skaffe seg pusen blir lavere(altså at kanskje useriøse som ikke tenker langt nok - at katten kan leve i 15 år og at vetrinærutgifter koster og at de må ha noen til å ta seg av katten om de skal bort -  tar til seg katten)!

Nydelig pus forresten! (men så uskikkelig, står på bordet! hehehe)

Hehe...Helt utrolig at hun kom opp på bordet egentlig, så liten som hun er.

Men ja, skal passe på at hun havner hos ordentlig eiere..Hun jeg har snakket med, har en annen katt fra før av, som hun gjerne vil at skal få en venn å leke med. Og hun spurte masse om vaksinasjon, og sterilering osv.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...