anka Skrevet 6. januar 2003 #1 Del Skrevet 6. januar 2003 Er det noen her som har fått noe de kaller for vepsestikk. Det er visst saltvann, som de stikker under huden på magen. For å lindre smertene. Men svigerinnen min sa det gjore det vont værre!!!! Noen som har erfaring??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. januar 2003 #2 Del Skrevet 6. januar 2003 Meningen med disse "vepsestikkene", som er saltvann som settes med en sprøyte rett under huden i mage eller rygg, er å ta oppmerksomheten bort fra vonde rier. Med vondt skal vondt fordrives på en måte. Jeg har ikke prøvd dem og akter heller aldri å gjøre det. Jeg har til gode å høre noe positivt om dem og jeg skjønner ikke, for å være helt ærlig, hvorfor de tilbys og settes såpass mye som dem gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 7. januar 2003 #3 Del Skrevet 7. januar 2003 To av mine venninner advarte mot vepsestikk. Sa det var det verste de hadde vært borti. Mannen til hun ene sa at hun ikke hadde skreket så ille under hele fødselen som da de satte saltvannet. Jeg prøvde det IKKE :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anka Skrevet 7. januar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 7. januar 2003 Vepsestikk er absolutt utelukket for mitt vedkommende. Hva med lystgass????????? Får man ikke det lenger eller??? I så fall er det noe dritt!!!!!!!! Gruer meg til å føde. Noen som har skjønt det...?????!!!! Dette er meg på fødestua.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. januar 2003 #5 Del Skrevet 7. januar 2003 la visst inn samme to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. januar 2003 #6 Del Skrevet 7. januar 2003 Lystgass kan du få de fleste steder, tror jeg. Kan fås, så langt du tåler det selv, frem til det er tid for å presse. Personlig syns jeg lystgass er supert Har gruet meg selv til fødsler. Kan nok si med hånden på hjertet at så lenge alt foreløper normalt, er det absolutt til å overleve. Får du i tillegg en sånn himmelsk sak som epidural, er alt bare fryd og gammen ;) Selv med kløing som besatt og ryggvondt som følge, ville jeg valgt det slik igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå