Kaia Skrevet 6. januar 2003 #1 Skrevet 6. januar 2003 ....har dere tenkt å danse på bryllupsdagen?Har veldig lyst til å danse engelsk vals men blir det veldig problematisk med lang slep på kjolen? Kaia
Bonzo Skrevet 7. januar 2003 #2 Skrevet 7. januar 2003 Har ikke erfaring når det gjelder engelse vals, men det var ikke noe problem å danse wienervals med langt slep. Når man danser wienervals tar man nokså lange steg og det gikk veldig greit å danse dette. Jeg gjorde som Mette Marit og la slepet og sløret over armen. Men dette går jo kun dersom du har veldig langt slep, mitt var vel omtrent som Mette Marit sitt eller kanskje litt lenger. Du får be orkesteret spille en sakte vals så går nok dette bra. Men en ting som ikke gikk med stor brudekjole det var å danse swing. Skikkelig synd da vi hadde ett flott storband til å spille. Lykke til
monja Skrevet 7. januar 2003 #3 Skrevet 7. januar 2003 Vi skal danse til "Waltz for the moon", den som Ari og Märtha danset til....
Tyren Skrevet 8. januar 2003 #4 Skrevet 8. januar 2003 Vi skal danse til Kjærlighetsvisa av Halfdan Sivertsen
Augustbrud02 Skrevet 8. januar 2003 #5 Skrevet 8. januar 2003 Vi danset etter Kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen. Dette var alldeles nydelig! Vi vurderte lenge å danse etter "Waltz for the Moon" eller "Sørens vals (Nyttårsvalsen)", men siden vi ikke kan vals noen av oss droppet vi det. Forøvrig var det absolutt ikke noe problem å danse med langt slep, det hang jeg bare over armen. Langt slør hadde jeg også, men det var heller ikke i veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå