Gjest 235 Skrevet 14. august 2006 #1 Del Skrevet 14. august 2006 Det var å bytte brukernavn a... Tok en hel kveld før noen besøkte dagboken min og greier... Trukke det er lett å være ny, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 235 Skrevet 14. august 2006 #2 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Æh, feilpost... Går jo helt i surr jeg Endret 14. august 2006 av Ms. Jones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. august 2006 #3 Del Skrevet 14. august 2006 Velkommen tilbake som ny!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #4 Del Skrevet 14. august 2006 Hvorfor bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 235 Skrevet 14. august 2006 #5 Del Skrevet 14. august 2006 Velkommen tilbake som ny!! ← Takk, takk Hvorfor bytte? ← Fordi jeg tenkte at en stadig påminnelse om min singeltilværelse kanskje kan hjelpe meg i gang Men kjenner jeg meg selv rett tar det ikke lang tid før jeg bytter tilbake... Pulver er liksom meg blitt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #6 Del Skrevet 14. august 2006 Fordi jeg tenkte at en stadig påminnelse om min singeltilværelse kanskje kan hjelpe meg i gang Og derfor ønsker du å profilere det her på KVINNEguiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 235 Skrevet 14. august 2006 #7 Del Skrevet 14. august 2006 Og derfor ønsker du å profilere det her på KVINNEguiden? ← Mente mer som et spark bak til meg selv da Har ingen umiddelbare planer om å sjekke opp mine med-KGere nei Har ingen planer om å bruke internett til å treffe mannen i mitt liv i det hele tatt, synes sånt er kjempepinlig (jaaaaa, det er sikkert stygt å si). Egentlig synes jeg det er dritpinlig å bare være her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 15. august 2006 #8 Del Skrevet 15. august 2006 Syntes bare det var digg å bytte navn jeg. Forandring fryder. Kos deg, singelsnuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 15. august 2006 #9 Del Skrevet 15. august 2006 Trodde du hadde blitt borte, jeg, så det var jaggu godt at du opplyste oss her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå