Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Hei. KOmpisen til kjæresten min & da min venn selvsagt..har fryktelige 14's tendenser.Han er 30 og hvis vi er ute å fester så fornærmer han meg til stadighet. Sånn typisk "Hei tjukka!?!" ,el. skjeller meg ut og regelrett kjefter på meg for et el. annet som ikke henger på greip. Jeg har sagt i fra hver gang,men det hjelper ikke.Typen min sier ingenting han. Hva skal jeg gjøre da? Syns forøvrig at det er litt underlig av voksne fyren å holde på sånn. Dessuten blir det kjedelig å være i festlig lag med han,noe jeg må siden han er kjærestens bestekompis.
La Guapa Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Kanskje han er en av disse kompisenen som totalt mangoer sosiale antenner (og har en misforstått understanding om at dere er så gode venner at han kan si alt til deg ) Ta en prat med ham på tokmannshånd når dere er edru! Spør om det er en grunn til at han snakker sånn til deg
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 (endret) Og kanskje ta en liten prat med kjæresten din også ? Han kan da ikke for alvor mene at det er greit at en venn av ham til stadighet er ufin mot deg? Endret 15. august 2006 av lenej
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Ta en prat med ham på tokmannshånd når dere er edru! Spør om det er en grunn til at han snakker sånn til deg Det har jeg gjort,han sier han ikke mener noe vondt. Men jeg blir jo så lei det. Og kanskje ta en liten prat med kjæresten din også ? Han kan da ikke for alvor mene at det er greit at en venn av ham til stadighet er ufin mot deg? Det har jeg også gjort,men kjæresten min mangler totalt ryggrad til sånt - så jeg må klare meg selv liksom.
Gjest TS Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Kom på at jeg må legge til at jeg tror ikke at han misliker meg,for han kan ofte gi meg komplimenter og det virker som om han trives i mitt selskap.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 QUOTE Ta en prat med ham på tokmannshånd når dere er edru! Spør om det er en grunn til at han snakker sånn til deg Det har jeg gjort,han sier han ikke mener noe vondt. Men jeg blir jo så lei det. Men da må du si at selv om han ikke mener noe med det, så godtar du ikke å få slikt tilsnakk. Det er ikke du som skal godta dette, men han som skal gi seg. Men så må du også lære deg å se litt gjennom fingrene med det hvis han skulle forglemme seg av gammel vane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå