Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 skal kjøpe hvitevarer og vil ha de tilkjørt og bært opp da jeg bor i 4 etasje og ikke orker bære selv.... vet noen om lefdal eller elkjøp tilbyr dette og for hvor mye samt hvor lang tid??
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Vel, jeg kjøpte vaskemaskin og komfyr fra Lefdal for mange år siden. Tror jeg betalte et par hundre kroner for det. Men husk på at om du bor i 4.etasje og ikke orker bære det opp selv, så bør du være veldig glad for om du kan betale noen for det. Og da skal du ikke være gnien på pengene, for det er en tung og utakknemlig jobb å bære det opp fire etasjer! Alternativt kan du få et flyttebyrå til å gjøre det, men det vil koste deg ennå mer (tror jeg)
Kelsey Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Hjemkjøring kostet mellom 3-500kr avhengig av butikken da vi kjøpte vaskemaskin for et par måneder siden. Da bærer de det inn på badet ditt. For en hundrelapp eller så ekstra så tar de også med seg dine gamle hvitevarer. Skal du kjøpe flere ting så blir prisene dyrere, de prisene vi fikk oppgitt gjaldt for en, noen steder to, hvitevarer. Vi bor for øvrig i tredje etasje, og det hadde ikke noe innvirkning på prisen.
brumma* Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Vi kjøpte nylig vaskemaskin på Elkjøp. De skulle ha 400,- for levering. Da fjernet de emballasje, bar den opp og kunne også koble den til hvis vi ønsket det.
brumma* Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Mener også de sa at man kun betalte 400,- i frakt selv om man skulle ha flere ting hjemkjørt (samtidig selvfølgelig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå