mee mee Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 jeg ble inspirert av en annen tråd her, så bare lurer på, bare for å få litt overskikt hvor mye kalorier jeg ca får i meg om dagen. en god morgen joghurt to brødskiver to steinbitkarbonader et eple en neve moreller en neve tørket frukt takk for svar
Snasen Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Mener du at siden du ikke gidder å google opp dette her på egenhånd, så skal noen her inne veie noen moreller, google for så å poste inn kcal-inntaket ditt her? Vet du hva google er? Har du ikke vekt eller no sånn? :klø:
mee mee Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 det var bare et spm! nei jeg har ikke vekt... å ikke vet jeg hvor mna kan plotte inn slike ting. så hvis du kan si meg hvor jeg kan finne det, hadde det vært fin!
Sin Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 På denne siden kan du søke på næringsinnholdet i de fleste matvarer:)
Snasen Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 det var bare et spm! nei jeg har ikke vekt... å ikke vet jeg hvor mna kan plotte inn slike ting. så hvis du kan si meg hvor jeg kan finne det, hadde det vært fin! ← Trenger egentlig ikke vekt for de matvarene du la inn. Du trengte en næringstabell, og det fikk du av Sin, som enten googlet det opp for deg eller hadde det som bokmerke (etellerannetwhatever).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå