Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor store er sjansene for at en gutt er utro mens han er inne i militæret?

Stoler på typen min, men har allrede vært i to forhold der gutten er utro, så man kan vel si at det henger igjen litt... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet er det vel like stor/liten sjangse for det der som andre steder?

Skrevet

Her skal man svare politisk korrekt ser jeg.

Sjangsen er mindre der enn her ute i samfunnet om jeg kan si det på den måten.

Er ikke akkurat de flotteste damene som har blitt med i militæret. Ikke bekymre deg.

Skrevet
Her skal man svare politisk korrekt ser jeg.

Sjangsen er mindre der enn her ute i samfunnet om jeg kan si det på den måten.

Er ikke akkurat de flotteste damene som har blitt med i militæret. Ikke bekymre deg. 

Nå finnes det jo lokale damer der også da, som alle andre steder. Og de kan jo være riktig så flotte.

Skrevet

Er du ute etter prosentanslag?

Jeg tror ikke militæret gjør drastiske ting med personligheten, men det er klart at noen militærgutter hauser hverandre opp, og det er vel mye fokus på damer der. Jeg vil tro det er mindre sjangse for at han skal gjøre noe dumt hvis han på sin side er trygg på deg.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Hvis han er typen til å være utro, er det nok like stor sjanse for at han er utro i militæret som noe annet sted. Hvis han ikke er typen til å være utro, så er han det ikke.

Skrevet

Ca 1000. :ironi:

Neida, det er vel det samme som ellers tror jeg og. Skjønner at du har blitt skeptisk etter tidligere opplevelser. Og det er kjempesynd! Forhåpentligvis har du truffet på en som ikke er så svak som de to andre. Hvis du plages veldig kan du jo si det til han. Uten å si det så alt for mange ganger vel å merke. Det jeg mener er at du kan jo fortelle han at du er litt redd fordi du har blitt såret tidligere, men at du stoler på han og jobber med det. Da vet han hvordan det ligger an uten å føle seg beskyldt for noe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...