Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er egentlig vanlig leveringstid til Norge?

Jeg bestilte en del ting derifra for en måned siden og har ennå ikke fått det, begynner å lure litt. Angrer veldig på at jeg ikke registrerte meg der så jeg kunne følge med på orderen.. men men.

Edit: Registrerte meg nå og det gikk visst ann å se orderen der da siden jeg hadde de nummerene jeg trengte. Men det står bare "In prosess" som status på den. Så da er det vel fremdeles lenge til jeg ser noe til den pakkelappen i posten. Sukk.

Endret av 3llie
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Sist jeg bestilte derfra, gikk det under en uke, til jeg hadde pakken på posten!!!

Skrevet

Jøss. Bestilte du mye da? Jeg har bestilt en del (28 forskjellige varer) og lurer på om det kanskje er derfor, men når jeg bestilte varene så sto det at de var på lager så jeg syntes nå uansett at det er litt merkelig at det skal ta så innmari lang tid. 11. Juli fikk jeg mail fra dem som bekreftet min bestilling.

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Nei, jeg bestilte bare en 6-7 ting. Men at det skla ta så lang tid, var jo litt merkelig.. Det kan jo være at de har hatt ferie stengt der da... Du kan jo prøve å ta kontakt med de og høre...

Skrevet

hvordan gjør dere med størrelsene der? jeg har lyst til å bestille meg noen gensere men jeg er så usikker på hvilken størrelse jeg skal ta. har "målt" meg, og da ligger jeg på mellom M og S i deres vanlige klær og S i undertøy ol. er det sant at det anbefalles å gå ned en størrelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...