Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

I morgen kl. 7:30 så kjører jeg opp til min kjærestes leilighet, åpner døren og hjelper han inn med bagasjen. Så kjører jeg han rett til Gardermoen hvor han skal rekke flyet til Paris og deretter videre til USA.

Da kommer det til å gå minst 6 mnd. før vi sees igjen til sommeren når jeg skal besøke han i Boston.

Det blir ikke noen fin dag i morgen :cry:

Milla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det blir sikkert litt tøft... men du klarer deg!!!!

Å tenk så koselig det blir til sommeren!!!!!!!!!!

Kid

Skrevet

Au! Allerede imorgen ?

Jaja. Forstår at du er ille til mote :(

Vet ikke hva annet jeg kan si enn at jeg synes du er tøff, som lar ham reise. (Ja, vet man ikke akkurat kan sette seg på bakbena, men likevel)

Men jeg er sikker på at du takler dette etterhvert. Du er tydelig en jente med ben i nesa, men husk,- det er også lov til å være lei seg og gråte.

Glad jeg har min kjære hjemme i stua.

Ønsker deg lykke til imorgen og håper din kjære får det bra i USA.

Klem, Diva :D

Gjest Thor Divel
Skrevet

Gjeeeessp... er min eneste kommentar til Milla.

Gjest Anonymous
Skrevet

hadde nok ikke ventet til i morgen tidlig med å dra over...

kanskje en ide?

*ravna*

Skrevet

Jeg tror jeg også hadde blitt hos han siste natten i landet.

Uansett Milla. Jeg har sagt det til deg før og jeg mente det. Du er tøff og dette klarer du helt fint!

Og som nevnt over er det lov å gråte litt...

Lykke til!

Skrevet

Fortvil ikke, ta en dag av gangen :enig_animasjon: .

Tenk POSITIVT

* dere kan råflørte på SMS

* dere kan sende hverandre små hyggelige kort (i posten)

* dere kan ha samtaler over MSN

* dere kan maile hverandre lengsler o.l.

* dere kan sitte på hver deres kaffebar og tenke på hverandre

* dere kan ringe hverandre - DET ER IKKE SÅ DYRT SOM MANGE TROR!

Dette går bra :D!

Skrevet

Også er dere ikke sammen nå og i natt??? Når han først er her så er dere i hver deres leilighet? Jaja!

Uansett, lykke til. Håper det går bra. 6. mnd er utrolig lang tid, det må da gå an med et lite besøk før dere skal møtes i Boston kanskje?

Skrevet

Et halvt år går fort når du først er kommet i gang. Bruk tiden på å gled deg over at du virkelig har noen som bryr seg. Det er først når du er borte fra han, at du skjønner hvor heldig du er....men det har jo du allerede funnet ut... ok, du får bruke oss som klagemur imens... :murvegg:

Skrevet

Klem til deg, Milla - dette går nok bra skal du se. Men jeg stusset også over at du var her i går kveld, og ikke hos han. Tror jeg hadde vært limt til ham de siste ukene og i hver fall siste dagene og siste natten.

Jeg har ikke opplved det du opplever nå, men jeg har vært den som sa at nå skal jeg dit et halvt år, kom hjem en periode, reiste ut igjen. Og selv om jeg savnet ham, så var det hele tiden jeg som fikk oppleve nye og morsomme ting.

Å sitte igjen hjemme er ikke stas.

Men et halvår er ikke så mye; noen uker nå, så er det vinterferie, så er det påske, og da er våren her, og vips, så er det sommer.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Kjæresten min var på jobb i går kveld helt til midnatt så derfor var vi ikke sammen- dessuten liker ingen av oss at vi "klamrer" oss til hverandre dagen før en av oss skal reise. Av erfaring vet vi at da blir avskjeden så uendelig mye verre enn den trenger å bli.

Jeg begynte ikke å gråte før jeg var tilbake i bilen på vei mot Oslo igjen- litt stolt av det :(

Jeg gleder meg til sommeren jeg!

Milla

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Gjeeeessp... er min eneste kommentar til Milla.

Typisk "Gjest"!

Milla

Gjest Cruella
Skrevet

Hvis du føler for å gråte, ikke hold tilbake. Hyl ivei!

:cry:

Hvis du er alene i kveld, lei en masse gode DVD'er og kos deg med ditt favorittdigg!!

Klem,

Lisa-Beth

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Hvis du er alene i kveld' date=' lei en masse gode DVD'er og kos deg med ditt favorittdigg[/quote']

Jeg er aldri alene, jeg har jo min gode gutt Oscar ( min spaniel) som holder meg med selskap. Uten han hadde det blitt ensomt.

Jjeg har fått endel signaler fra jobben om ett nytt stort prosjekt som kan bli tredd nedover ørene mine. Etter suksessen med min forrige jobb så har jeg visst blitt "noe etterspurt", og det er jo selvsagt super-hyggelig.

I kveld skal jeg lage mat til meg og min gode studentvenninne som til vanlig bor oppe på Vestgrensa rett ved Blindern. Hun ville ha pasta- og pasta skal hun jammen meg få. En skikkelig Pasta Vesuivo med tomater, champignion, biffkjøtt og oliven.

Jeg elsker å lage mat!

Milla

Skrevet
Kjæresten min var på jobb i går kveld helt til midnatt så derfor var vi ikke sammen- dessuten liker ingen av oss at vi "klamrer" oss til hverandre dagen før en av oss skal reise. Av erfaring vet vi at da blir avskjeden så uendelig mye verre enn den trenger å bli.

Jeg begynte ikke å gråte før jeg var tilbake i bilen på vei mot Oslo igjen- litt stolt av det :(

Jeg synes dere høres ut som et kaldt par. Det er vel ikke så ille å vise kjæresten sin at man synes det er leit å skulle være borte fra hverandre så lenge? Jeg ville vært sammen med kjæresten min fra midnatt og til siste minutt på flyplassen og grått en skvett på slutten.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg synes dere høres ut som et kaldt par

Jepp, vi er to iskalde jævler, he he!

Neida, du misforstår nok litt Babyface. Vi har mye erfaring med å si "farvel" til hverandre og synes det er lettest for oss på denne måten. Minst mulig såpeopera-avskjeder med tårer, snørr og kliss i avgangshallen.

Milla

Skrevet

Jeg hater avskjeder.... :cry:

Klarte å holde tilbake tårene da sambo reiste til Canada, men så skulle nå han være borte "bare" tre uker og da. 6 mnd er lang tid, men du verden så fort det går om man har noe å fylle dagene med. Dette går nok fint skal du se, Milla. Snart er han hjemme igjen :D

Skrevet

Lykke til Milla, kos deg som best du kan på egen hånd.

Så må jeg få komme med en kommentar, eller et spm. Er du alltid stilfull, behersket, lar du aldri følelsene få fritt utløp og oppgir kontroll?

Jeg har stor "glede" av å lese dine innlegg, de er liksom etter læreboken, hvordan man bør oppføre seg hele tiden. Til den ytterste fingerspiss, jeg har aldri møtt en i RL som er slik. Enda jeg har vanket i mange "fine kretser". Er det ikke slitomt og skulle alltid være beherkset? For oss andre, litt mere dødelige så er det liksom ok med en skikkelig billig såpeoperavskjed enn gang i blandt. Nettopp bare for å nyte øyeblikket og følelsene rundt det å savne en person som man er inderlig glad i.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Så må jeg få komme med en kommentar' date=' eller et spm. Er du alltid stilfull, behersket, lar du aldri følelsene få fritt utløp og oppgir kontroll?[/quote']

Jeg er nok oppdratt til alltid å være behersket i det offentlige rom, men selv en Isprinsesse som meg kan gråte og ha det vondt, men da er jeg stort sett for meg selv så ingen andre kan se.

Slike er jeg bare, kan ikke gjøre så mye med det er jeg redd.

Milla

Skrevet

Takk for at du er ærlig, isprinsesse i det off rom, men ikke ellers. Ser av innleggene dine her at det ikke er mulig *S*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...