Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har over noen år hatt omgang med 3 jenter.

vi var alle fire en jentegjeng. etter som tiden gikk ble vi splittet opp, alik at jente nr 4 dro til sitt (ble sinna på to av dem i gjengen) og etter det fortsatte vennskapet men det hanglet litt.

det hanglet mye fordi to av jentene var litt eksluderende, oppførte seg som jenter i barnehagen hvor kun de var bestevenner i mens andre var det femte hjul på vognen også videre.

sånn har de oppført seg mot meg den siste tiden.

kun invitert meg på ting hvis de har noe å "vinne" på det (f.eks fortelle noe som har skjedd DEM, vise frem noe el andre ting). ja dette høres patetisk ut, men etter som de kun inviterte og ville møte meg kun for å melke meg om det gikk dritt med meg og så innmari bra med dem så har jeg mer el mindre sluttet å møte dem. jeg har heldigvis andre venner.

det gjentar seg stadig vekk at de eksluderer meg. sist helg fikk jeg en invitasjon til en fest men skjønner nå hvorfor. og det var ikke for å treffe meg men for å melke meg for et eller annet.

nå i går kom hun ene inn til meg på msn. jeg er kort men hyggelig i mot henne.

hvis vi avtaler å møtes noen ganger dropper jeg rett og slett å kontakte dem, men hører ikke noe i fra dem heller. så det ser ikke ut til å bry dem.

jeg tror hun ene merket veldig godt i går hvor kort jeg var. jeg var null interressert å fortelle om meg selv og logget meg fort av.

er dette en veldig feig måte å "dumpe" to gamle venninner på?

jeg har ikke behov for noen som ikke vil meg godt eller som ekskluderer meg, så hvorfor gidde å gå rundt grøten? jeg ser ikke poenget?

er jeg slem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke det er så dårlig med tanke på hvor bedritent disse ungene her oppfører seg.

Jeg har opplevd noe lignende og brøt kontakten på samme måte som du.

Gjest venninna di
Skrevet

ER DET DEG INGVILD?? Ja, du kunne ha sagt i fra da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...