Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2007 #21 Skrevet 1. mars 2007 Jeg syns det er vanskelig å få til noen romantisk avslutning som ikke sender bryllupet ned i "klisseland". Dessuten er det jo sånn at folk forlater festen på forskjellige tidspunkt, så å si at "ingen får gå før kl 01.30,for da er den romantiske avslutningen" blir litt merkelig. I bryllupet jeg var i ifjor takket brudeparet på et tidspunkt alle gjestene for at de kom, alle stod i halvsirkel og de spilte "Final Countdown" .Det var kult,syns jeg. Ellers tror jeg at jeg rett og slett hadde ville gjort som siste taler her...stukket av til brudesuiten.
marsy Skrevet 2. mars 2007 #22 Skrevet 2. mars 2007 Helt enig. Både jeg og sambo hadde nok blitt mere pinlig berørt enn rørt av noe slikt.....fyrverkeri derimot hadde vært råbra! ← jeg er også enig.. å avslutte kvelden med fyrverkeri må jo være kjempefint.... det med lysene hadde ingen av oss likt, synes også det høres veldig klissete ut
Hedda-78 Skrevet 3. mars 2007 #23 Skrevet 3. mars 2007 Jeg syns det er vanskelig å få til noen romantisk avslutning som ikke sender bryllupet ned i "klisseland". Dessuten er det jo sånn at folk forlater festen på forskjellige tidspunkt, så å si at "ingen får gå før kl 01.30,for da er den romantiske avslutningen" blir litt merkelig. I bryllupet jeg var i ifjor takket brudeparet på et tidspunkt alle gjestene for at de kom, alle stod i halvsirkel og de spilte "Final Countdown" .Det var kult,syns jeg. Ellers tror jeg at jeg rett og slett hadde ville gjort som siste taler her...stukket av til brudesuiten. ← Denne likte jeg. Hvorfor gjøre det så sabla komplisert. Stoppe musikken, klirre på glasset, takke alle gjestene for at de kom bla-bla-bla, nå drar vi. Noen ser vi i morgen, andre håper vi å se snart igjen, og god tur hjem. I et bryllup jeg var i, var musikken så forferdelig (foreldrene som hadde booket et svensk danseband eller noe), at så snart brudeparet hadde dratt, dro alle vi unge også. Vi orket ikke være der og høre på den musikken lenger enn ytterst nødvendig.
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2007 #24 Skrevet 4. mars 2007 Jeg elsker fyrverkeri så det ville vært perfekt for meg! Ellers tror jeg at jeg hadde hatt veldig lyst til å takke alle gjestene for at de kom selv, og sagt at de som vil kan feste og kose seg så lenge lokalet er åpent, men at vi takker for oss og trekker oss tilbake. For eks...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå