Gå til innhold

Kjøpe hun før msn får barn! Okay det da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt noe sånt som at det ikke skal være så lurt å kjøpe en hund, før man velger å få barn pga. hundens plass i familen, og at den da evt. vil bli sjalu på et nytt familiemedlem som kommer.

Stemmer dette, eller er det en myte?

Videoannonse
Annonse
Gjest Turboguri
Skrevet

Det er jo ikke lett å vite.. Hunder er jo like forskjellige som oss mennesker! :)

Skrevet (endret)

Er MSN gravid?

Og menneskehandel er ulovlig.

Endret av Caboodle
Skrevet

Når man er gravid, skulle det stå! En liten skrivefeil der ja!

Gjest Gjest_Iza'bella_*
Skrevet

vi har 3 hunder og ingen barn,og jeg vet om tilfeller der det har gått helt fint,og andre tilfeller der det ikke har gått like smertefritt.... Men det kommer mye av hvordan hunden er oppdratt og hvordan man behandler den før og etter barnet kommer...Dersom det er lite forskjell i hvor mya oppmerksomhet hunden får,så går det som regel helt fint :)

Skrevet

En venninne med barn og hund sier at hun er kjempeglad for at de ventet med å kjøpe hund (valp) til barnet var blitt to år. Ble så mye nattevåking og lite søvn på dem pga lillefrøkna, at de ikke hadde ork til å oppdra valp og sørge for dens behov samtidig.

Men det er vel individuelt både med barn og valp.

Skrevet

okay, jeg skjønner.

Vil ha litt tid med hundevalpen alene, før vi evt. begynner å tenke på barn. Så de skal nok ikke komme rett på hverandre.

Bra det ikke stemte med mytene, som jeg har hørt om. Hunder som "spiser" opp babyer mm:)!

Skrevet

Foreldrene mine hadde hun da broren min og jeg kom (adoptert), og da pleide hunden å ligge på dørkarmen og passe på oss :) Gikk med andre ord veldig greit med den hunden. Kommer kanskje an på personlighet og hvordan hunden er dressert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...