Gå til innhold

Vinterferie sammens med kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har lyst til å finne på noe i vinterferien...men hva? Er helt blank. Vi er begge studenter, 19 år - det vil si at vi har ikke så mye penger å bruke, men har lyst til å reise litt (trenger ikke å være i utlandet). Hva har dere gjort sammens med kjæresten i ferien(e)? Jeg har tenkt på hotell i Norge...f.eks Pers Hotel (Gol, med spa osv..men mest for bare jenter - kanskje?hehe..og kanskje litt kjedelig siden det er langt oppi gokk). Men sydentur frister aller mest. Kjæresten min vet ikke hva han har lyst til, så jeg får ikke så god hjelp der.

Noen forslag? (det bør ikke bare være reise...et eller annet vi kan gjøre hjemme også, bor i Oslo). :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å reise til syden i vinterferien er ikke billig!

Pers på Gol er nok like mye for gutter og det er ikke sååå langt oppi gokk da. Men det er ganske dyrt der også og ikke så veldig mye å finne på (selv om det er ganske livat der i vinterferien med skiturister over alt).

Hva med en liten Danmarkstur da?

En tur til København koster ikke så veldig mye og en natt eller to på et greit hotell..?

Da får dere to netter på båten også mange netter dere vil i land. Sjekk om DFDS har pakketilbud.

Ettersom dere er bare 19, så tror jeg kanskje at dere må reise utenom helgene. Mener å huske at det er 23-års grense på utreise fredag og lørdag. Disse dagene må dere ha med en voksen (over 23?) som kan passe på dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...