Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lurer på det samme jeg også? Og når starter Farmen?

Skrevet

*følger med*

Skal iallefall se 71'nord, Tom Stiansen er nice :sjarmor:

Skrevet

Finner ikke noe på sidene til TVNorge iallfall. :forvirret:

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Digg med ny programleder i serien! Dette blir en begivenhetsrik reality-høst. Farmen, Jakten På Kjærligheten, og 71 grader nord!

Skrevet

Jeg vet sånn ca nr 71 grader nord begynner. Den begynner første uken i september. Men jeg vet ikke eksakt dato, men tipper 4 september.

Farmen og Jakten på kjærligheten vet jeg ikke, men sikkert ikke så langt unna 71 grader nord.

Skrevet
Jeg vet sånn ca nr 71 grader nord begynner. Den begynner første uken i september. Men jeg vet ikke eksakt dato, men tipper 4 september.

Farmen og Jakten på kjærligheten vet jeg ikke, men sikkert ikke så langt unna 71 grader nord.

Endelig noen som visste, takk, takk.

Skrevet
Endelig noen som visste, takk, takk.

Jeg sendte mail til TVnorge å spurte. Fikk beskjed at det begynner første uken i september. Tenkte da at det kanskje begynner mandagen.

Feriekolonien begynner enten til høsten eller våren, noe usikkert der.

Sendte også mail til TV2 og spurte om Farmen og Bonderomantikken. Fikk beskjed at det kommer på luften til høsten.

Litt merkelig svar å få egentlig. For i mailen til TV2 så spurte jeg, når til høsten begynner Farmen og Bonderomantikken. Svaret jeg fikk var, det kommer til høsten.

Så der fikk jeg ikke noe svar egentlig.

Skrevet

Oj, så flink du har vært, Sommerberta! :klappe: Tusen takk for info! :-D

Synes å huske at 71 grader nord pleide å være på torsdager??

TV2 skal visst være så hemmelighetsfulle vedr. oppstart på disse programmene sine :forvirret: Jeg tolket det sånn når jeg leste om programmene som skulle komme til høsten også. Mener det sto noe sånt som at "TV2 vil ikke ut med hvilken dato Farmen begynner" osv.

Men da merker vi av 71 grader nord på kalenderen :sjarmor:

Skrevet

Leste at Farmen nettopp har startet innspillingen, og at det blir vist på nyåret...

Skrevet
Oj, så flink du har vært, Sommerberta:klappe:  Tusen takk for info! :-D

Synes å huske at 71 grader nord pleide å være på torsdager??

TV2 skal visst være så hemmelighetsfulle vedr. oppstart på disse programmene sine  :forvirret:  Jeg tolket det sånn når jeg leste om programmene som skulle komme til høsten også. Mener det sto noe sånt som at "TV2 vil ikke ut med hvilken dato Farmen begynner" osv.

Men da merker vi av 71 grader nord på kalenderen  :sjarmor:

Men på torsdager er jo tv-skjermen reservert for Jack! :sur:

Skrevet
Men på torsdager er jo tv-skjermen reservert for Jack!  :sur:

Tideligere år har det gått i reprise tidlig på lørdagskvelden :)

Skrevet
Leste at Farmen nettopp har startet innspillingen, og at det blir vist på nyåret...

Ja ja, kan jo være fint å fordele seriene litt. Får ta det opp på video når jeg skal føde da... :sjenert:

Skrevet

Farmen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...