BIRE Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Nå har jeg vært på raffinet å sett på en bh til 800kr,som man kan ta av stroppene på.Kjolen min er en stroppløs Demitrios. Bh var ikke spesielt pen,men ok.hadde bare en som kunne ta av stoppene på,kunne ikke velge mellom flere typer bh.Det var litt lite utvalg.. Har noen av dere noen internett sider som selger bra undertøy? Hadde kjøpt korsett,men det passet ikke til kjolen,fordi spilene går motsatt vei av dem i kjolen.(litt smør på flesk også når det er spiler i kjolen) Hjelp?? Bire
*Emma* Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 (endret) Jeg syns de har masse fint på La Senza. Vet endel her bruker FigLeaves også Endret 14. august 2006 av *Emma*
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Er du sikker på du trenger bh i tillegg? Mine kjole hadde innebygd bh (ikke korsett) og dermed trengte jeg ikke bh under kjolen. Nå har ikke jeg den største bysten (B-cup), så det kan hende det var derfor jeg klarte meg uten. Men kan uansett være verdt å sjekke opp i.
*Emma* Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Som gjest sier kan du godt prøve uten også ja. Jeg kjenner ei som hadde store ammepupper og aldri har gått uten BH - men i sin MS kjole med korsett trengte hun ikke noenting under
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 HUSK AT DU SKAL GÅ MED BHEN HELE DAGEN, OG DET ER MEST VIKTIG AT DEN ER BEHAELIG... FORHÅPENTLIGVIS SÅ SYNES DEN IKKE.... OG OM DU VIL PYNTE DEG EKSTRA FOR DIN MANN PÅ BRYLLUPSNATTEN KUNNE VEL KANSKJE ET SKIFT MED LITT MER SEXY UNDERTØY VÆRE Å ANBEFALE... OM DERE DA ORKER DETTE PÅ NATTEN ETTER EN LANG OG FANTASTISK DAG MED MANEG INNTRYKK...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå