Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Jeg har stripet håret i dag, og stripene ble fine og lyse øverst, men dessverre gulorange nederst. Vurderer derfor å kjøpe sånn silvershampoo, men så tror jeg også at jeg leste en plass at noe som heter silvertoning har bedre effekt. Noen som har prøvd enten silvertoning-eller shampoo? Er det ene alternativet bedre enn det andre? Og funker de i det hele og det store?
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Silver shampo funker bra hvertfall, mange frisører som anbefaler det.
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Hvor får man tak i denne shampoen eller andre produkter som hjelper mot gulskjær? Jeg har fått stripet håret mitt igjen, men det ble litt gult i det
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Hvor får man tak i denne shampoen eller andre produkter som hjelper mot gulskjær? Jeg har fått stripet håret mitt igjen, men det ble litt gult i det ← Hos frisøren eller på lookfantastic.com. Jeg har hørt mye bra om en silvershampoo fra L'oreal Professional; den skal visst være veldig bra men man må la den sitte i lenger enn virkningstiden som står oppgitt på flasken.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 l'oreal professionnels silvershampoo er meget bra ja, koster ca 155 kr på frisørsalonger. ellers er lifetex silvershampoo fra wella veldig bra. og så må du kjøpe violet toner balsamen fra matrix biolage. fjerner gulskjær og gjør håret silkemykt! bruk også lilla toninger fra wella (fåes hos wella frisørsalonger). er veldig fornøyd med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå