Gjest Starya Skrevet 6. januar 2003 #1 Skrevet 6. januar 2003 Stakk innom skoringen i dag, og oppdaget at de hadde hatt salg en stund. Og splitte mine bramseil! Jeg fant meg sannelig et par GODE tur/vintersko til 600 kroner, akkurat det jeg hadde råd til å betale! Og..: Det siste paret de hadde var i min størrelse.. :D Så sitter jeg her, og smører litt på dem. Hva ser jeg? Joda, på siden av den ene skoen er det en RIFT! Liten som en lillefinger men likevel stor som en Grand Canyon ligger den der, og hånflirer mot meg. Jeg vil glemme at jeg så den, men jeg vet jo, at dersom jeg later som den ikke er der vil den bare bli større, og med stor fryd slippe fukt inn på mine små tær.. Jeg sur nå.
Arwen Skrevet 6. januar 2003 #2 Skrevet 6. januar 2003 Gå tilbake med de og be om lavere pris, dette er jo en reklamasjon. LYKKE TIL :D
Arwen Skrevet 6. januar 2003 #3 Skrevet 6. januar 2003 Du kan forresten også få pengene tilbake hvis du heller vil det, trenger ikke kvitering en gang..
Marianne Skrevet 6. januar 2003 #5 Skrevet 6. januar 2003 Jeg hadde og gått tilbake med skoene ja, det kan jo være de har ett par ekstra eller ihvertfall en akstra gjemt vekk på ett lager uten rift i
starie Skrevet 6. januar 2003 #6 Skrevet 6. januar 2003 Eller så kan du jo spørre fint om de kan reparere riften til deg. Jeg har fått det gjort, og går de med på det skal du ha det gratis..
Gjest Starya Skrevet 7. januar 2003 #7 Skrevet 7. januar 2003 Ja, at skoene må tilbake er det ingen tvil om, det er bare det at de var så goe! Jeg har sære føtter, og det er sjelden jeg finner gode sko jeg har råd til *sukk* Også var det salg, det siste paret... Reparere riften? ser ikke helt hvordan de skal kunne gjøre det, den er ikke i tilknytning til en søm eller noe, men på skinnet på den ene siden... Depp deppetideppe depp.
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2003 #8 Skrevet 7. januar 2003 Hei! Men hvis det er Skoringen så er vel det en kjede?!? Kan du ikke få dem til å ringe alle andre butikker å sjekke om de andre har skoene i rett størrelse UTEN rifter?? Hilsen Lille meg
Gjest Starya Skrevet 7. januar 2003 #9 Skrevet 7. januar 2003 Det er vel lite trolig med en salgsvare, er det ikke..? :-? Uansett, får se hva de sier. Mmmh, det frister sånn å ta på seg de skoene nå som jeg skal ut døra, men men.. Just my kind of luck..
wondergirl Skrevet 7. januar 2003 #10 Skrevet 7. januar 2003 Hvis du har kjøpt skoene under forutsetning av at de er feilvare, så er det vel ikke så mye du har å slå i bordet med. Men så lenge ingen har gjort deg oppmerksom på at det er noe galt med skoene, skal du ha krav på å få pengene igjen, eventuelt en tilsvarende vare.
Gjest Starya Skrevet 7. januar 2003 #11 Skrevet 7. januar 2003 Joda, jeg har snakka med butikken, og selvsagt skal jeg ikke lide for dette.. Men hva hjelper vel det når det var akkurat disse skoene jeg ville ha.. Også til 600 kroner, gitt.. Neida, jeg må nok holde tårene tilbake, returnere skoene, og finne meg noen andre. Som jeg sikkert ikke kommer til å like likavel. :evil: For å si det sånn.. Noe skal man da ha å sutre over...
Tusenfryd Skrevet 7. januar 2003 #12 Skrevet 7. januar 2003 Dette var skikkelig trasig, Starya! Og det var faktisk ikke spesielt billige sko heller - ja, kanskje for dem og det merket, men for vintersko...? Uansett, dette skal du ikke la gå upåaktet hen. Har man betalt for noe man trengte, ønsket, seg, synes er fint, så skal det være i orden. Hvis da ikke, som en nevner her, det er feilvare. Tilbudsvare er ikke feilvare! Og - la dem få sjekke med andre Skoringen-butikker, om det finnes. Og får du ikke tak i samme eller det kan repareres, så skal du ha ytterligere avslag. Så ta dem med i butikken igjen - og lykke til!
Gjest Starya Skrevet 7. januar 2003 #13 Skrevet 7. januar 2003 Ja ja. De på butikken mente, etter å ha inspisert krateret, at det ikke skulle ha noen nevneverdig betydning for brukskvaliteten. Om jeg likevel ville kunne jeg få pengene tilbake. Eventuelt kunne de tilby en skokrem på kjøpet, samte 100,- tilgode. Takket ja til det siste, jeg.. Hvis ikke måtte jeg på ny ha tatt en runde omkring for å finne sko, og sannsynligvis endt opp med noe fra økonomisko som falt fra hverandre etter et par måneder... (snakker jeg av erfraring tro?) Who cares, jeg fikk studielånet i dag, så jeg er i godt humør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå