Gjest splæsj Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Er det noen her som ikke sminker seg? Selv gjør jeg ikke det, dvs har ikke gjort det de siste 6 månedene. Er 28. Synes det er litt digg å slippe det og.
Gjest mela Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Jeg gjør ikke det. Jeg synes jeg ser bedre ut med sminke (når venninner hjelper meg) men når jeg legger den på blir jeg aldri fornøyd.
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Jeg sminker meg ikke, trives best uten
LadyInRed Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 jeg sminker meg lite. Kun maskara, men ikke hver dag. Men liker å pynte meg litt da når jeg skal ut. Har problemer med uren hud, og føler huden min blir mindre uren når jeg ikke bruker sminke. kjæresten min er bare positiv til at jeg ikke sminker meg til daglig. Han synes ikke særlig om jenter som har tykt lag med sminke på seg. Men så legger han godt merke til det når jeg en sjelden gang sminker meg; da er han flink å si at jeg var så fin ikveld for tiden studerer jeg, men skal snart ut i fast jobb. Tror nok jeg da kommer til å sminke meg litt mer (iallefall bruke pudder) ettersom jeg nok kommer til å jobbe et sted som krever finklær hver eneste dag.
Gjest Yoghurt Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 (endret) Har rett og slett ikke GIDDA de siste 3 månedene Har aldri brukt noe annet enn 'øye sminke' da jeg syntes huden min bare ser rar ut med masse 'klæsja på' i ansiktet og leppene er jeg fornøyd med, men nå farger jeg øyenvippene av og til istedenfor så da slipper jeg og tenke på det Endret 14. august 2006 av Yoghurt
Gjest splæsj Skrevet 14. august 2006 #8 Skrevet 14. august 2006 Har rett og slett ikke GIDDA de siste 3 månedene ← Noe av det samme med meg. Tenker: "Æsj, jeg er lei, jeg gidder ikke!"
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #9 Skrevet 14. august 2006 jeg må på med litt concealer under øynene. ellers blir det av og til litt lipgloss, men that's it. ikke for det at jeg ikke har lyst til å sminke meg, men fordi jeg aldri bli fornøyd når jeg gjør det. kanskje jeg burde ta et kurs.
Majka Skrevet 14. august 2006 #10 Skrevet 14. august 2006 Kun mascara her også. Bruker mer sminke om jeg skal ut på byn, eller noe annet spesielt. Føler meg litt freshere da.
liv Skrevet 14. august 2006 #11 Skrevet 14. august 2006 Bruker lite sminke her og ja, kanskje lipgloss om jeg skal noe...
Amanlis Skrevet 14. august 2006 #12 Skrevet 14. august 2006 Jeg bruker kun mascara og fuktighetskrem. ← Også litt rouge og øyenskygge om jeg skal noe spesielt. Jeg gidder ikke bruke tid om morgenen på å sminke meg. Mascara tar bare noen sekunder.
Nanella Skrevet 14. august 2006 #13 Skrevet 14. august 2006 Sminker meg ikke på jobb eller vanlige hverdager. Skal jeg ut på byen sminker jeg meg og kanskje en gang i blandt uten om dette.
Atmi Skrevet 14. august 2006 #14 Skrevet 14. august 2006 Jeg sminker meg så og si aldri. Men jobber med å venne meg til det, fordi på jobben gjør alle andre det hehe. Men det holder tre dager, så gidder jeg ikke. Men men - skal ikke mye til å pynte en rose, holder med en kattevask. Innbilsk jeg? Nei, aldri
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #15 Skrevet 14. august 2006 Jeg har ikke sminket meg på 4-5 år. Selv da jeg sminket meg så var det bare maskara.
Gjest Turboguri Skrevet 14. august 2006 #16 Skrevet 14. august 2006 Har aldri sminka meg jeg.. Kanskje tullesminka sånn 2 ganger i løpet av livet..
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. august 2006 #18 Skrevet 14. august 2006 Bruker fuktighetskrem hver morgen, mascara 5-6 dager i uka og lipgloss (blank) bruker jeg kanskje 1-2 ganger i uka. Leppepomade (uten farge) derimot er jeg litt mer avhengig av, hehe
Atmi Skrevet 14. august 2006 #19 Skrevet 14. august 2006 Bruker fuktighetskrem hver morgen, mascara 5-6 dager i uka og lipgloss (blank) bruker jeg kanskje 1-2 ganger i uka. Leppepomade (uten farge) derimot er jeg litt mer avhengig av, hehe ← Er fuktighetskrem sminke?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. august 2006 #20 Skrevet 14. august 2006 Nei, i grunn ikke. Men pytt, pytt, jeg det skrev det nå opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå