Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest splæsj
Skrevet

Er det noen her som ikke sminker seg? Selv gjør jeg ikke det, dvs har ikke gjort det de siste 6 månedene. Er 28. Synes det er litt digg å slippe det og. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke det. Jeg synes jeg ser bedre ut med sminke (når venninner hjelper meg) men når jeg legger den på blir jeg aldri fornøyd.

Gjest splæsj
Skrevet

Det går jo kjappere om morgenen, da. :ler::)

Skrevet

Jeg sminker meg ikke, trives best uten :)

Skrevet

Jeg bruker kun mascara og fuktighetskrem.

Skrevet

jeg sminker meg lite. Kun maskara, men ikke hver dag. Men liker å pynte meg litt da når jeg skal ut.

Har problemer med uren hud, og føler huden min blir mindre uren når jeg ikke bruker sminke.

kjæresten min er bare positiv til at jeg ikke sminker meg til daglig. Han synes ikke særlig om jenter som har tykt lag med sminke på seg. Men så legger han godt merke til det når jeg en sjelden gang sminker meg; da er han flink å si at jeg var så fin ikveld :)

for tiden studerer jeg, men skal snart ut i fast jobb. Tror nok jeg da kommer til å sminke meg litt mer (iallefall bruke pudder) ettersom jeg nok kommer til å jobbe et sted som krever finklær hver eneste dag.

Gjest Yoghurt
Skrevet (endret)

Har rett og slett ikke GIDDA de siste 3 månedene :ler: Har aldri brukt noe annet enn 'øye sminke' da jeg syntes huden min bare ser rar ut med masse 'klæsja på' i ansiktet og leppene er jeg fornøyd med, men nå farger jeg øyenvippene av og til istedenfor så da slipper jeg og tenke på det :)

Endret av Yoghurt
Gjest splæsj
Skrevet
Har rett og slett ikke GIDDA de siste 3 månedene :ler:

Noe av det samme med meg. Tenker: "Æsj, jeg er lei, jeg gidder ikke!" :ler:

Skrevet

jeg må på med litt concealer under øynene. ellers blir det av og til litt lipgloss, men that's it. ikke for det at jeg ikke har lyst til å sminke meg, men fordi jeg aldri bli fornøyd når jeg gjør det. kanskje jeg burde ta et kurs.

Skrevet

Kun mascara her også. Bruker mer sminke om jeg skal ut på byn, eller noe annet spesielt. Føler meg litt freshere da.

Skrevet

Bruker lite sminke her og ja, kanskje lipgloss om jeg skal noe...

Skrevet
Jeg bruker kun mascara og fuktighetskrem.

Også litt rouge og øyenskygge om jeg skal noe spesielt.

Jeg gidder ikke bruke tid om morgenen på å sminke meg. Mascara tar bare noen sekunder.

Skrevet

Sminker meg ikke på jobb eller vanlige hverdager. Skal jeg ut på byen sminker jeg meg og kanskje en gang i blandt uten om dette.

Skrevet

Jeg sminker meg så og si aldri. Men jobber med å venne meg til det, fordi på jobben gjør alle andre det :) hehe. Men det holder tre dager, så gidder jeg ikke.

Men men - skal ikke mye til å pynte en rose, holder med en kattevask. :)

Innbilsk jeg? Nei, aldri

Skrevet

Jeg har ikke sminket meg på 4-5 år. Selv da jeg sminket meg så var det bare maskara.

Gjest Turboguri
Skrevet

Har aldri sminka meg jeg.. Kanskje tullesminka sånn 2 ganger i løpet av livet..

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Bruker fuktighetskrem hver morgen, mascara 5-6 dager i uka og lipgloss (blank) bruker jeg kanskje 1-2 ganger i uka. Leppepomade (uten farge) derimot er jeg litt mer avhengig av, hehe :ler:

Skrevet
Bruker fuktighetskrem hver morgen, mascara 5-6 dager i uka og lipgloss (blank) bruker jeg kanskje 1-2 ganger i uka. Leppepomade (uten farge) derimot er jeg litt mer avhengig av, hehe  :ler:

Er fuktighetskrem sminke?

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Nei, i grunn ikke. Men pytt, pytt, jeg det skrev det nå opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...