Gå til innhold

fotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvor mye må vi rekne med å bruke på en fotograf? Skal gifte oss i København og har undersøkt med en fotograf der ,hun skulle ha 2500kr for å stille opp+2500kr for en perm med 20 bilder.100kr(50 kopi)for takkekort. Synst dette var dyrt .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å betale 100 kr for 50 takkekort var ikke dyrt (2 kr pr stk)

5000 kr for fotografering og 20 bilder er sånn omtrent hva det ligger på i Norge også, tror jeg.

Så jeg synes ikke det hørtes så ille ut jeg.

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Vi betaler 6000 kr for 20 bilder. Hva takkekortene kommer på, vet jeg ikke enda (har glømt å spørre om prisen på de! Hva er vanlig forresten?)

milla

Skrevet

Den billigste vi fant av de som har studio og hele pakka, kostet det 3700kr, da var det inkludert et medium album med 24 bilder og både i farge og svarthvitt, bilder av brudeparet sammen + alene, og med forlovere.

Skrevet

Jeg bestilte fotograf i forrige uke og ho skulle ha 4000kr for 30 bilder og litt ekstra om vi valgte dyr album. Men nå skal det sies at ho driver for seg selv og ikke er tilknytta noen forretning. Men synes det var en grei pris jeg da. Men forstørrelse og takkekort kommer i tillegg. vet ikke hva som er vanlig å betale per stk for de. Noen erfaringer?

Skrevet

Vi betalte 4000kr for et album med 20 store bilder, pluss at vi fikk de andre bildene hun hadde tatt også ca. 15stk (men ikke i et album). Dette inkluderte bilder inne og ute men ikke svart-hvitt. Takkekort hos henne koster alt fra 25-30kr avhenging av fargen og størrelsen. Dette var den billigste fotografen vi fant i Bergen sentrum. Prisene på takkekort varierte fra 25-60kr avhengig av fotofrafen. Kan dere tenke dere, 60kr for et takkekort???!!!

Så jeg synes dere har fått en bra deal der.

Skrevet

noen som har erfaringer fra Studiovest? Vurderer å bruke disse!

Skrevet

hei agf

hva heter de du brukte her i bergen og var du fornøyd

jeg ser etter fotograf selv i bergen og det billigte var også 4000 inkl forlover og brudebarn..........

Skrevet
hei agf

hva heter de du brukte her i bergen og var du fornøyd

jeg ser etter fotograf selv i bergen og det billigste var også 4000 inkl forlover og brudebarn..........

Hun heter Hanne Solheim (www.fotografhannesolheim.no). Jeg ble kjempefornøyd med bildene! Og de var store (13cmx13cm)!

Prisene hennes var noe slik:

Fotografering med 20 bilder i album (du får de andre bildene hun tar også): 3000kr

Bilder ute: 1000kr i tillegg

Svart-hvitt: 750kr i tillegg

Med forlovere: 500kr i tillegg

Med brudepiker: 500kr i tillegg

Når jeg drev og forhørte meg rundt i Bergen gikk jo prisene opp mot 10000 og det synes jeg er helt sykt. Den fotografen vis a vis kinoen skulle ta noe sånt som 8000kr for det samme, men der var bildene kanskje 6cmx6cm. Det er der takkekort koster 60kr. Hvis jeg hadde hatt mer penger å gi til fotograf hadde jeg tatt SIMA. Men angrer absolutt ikke! Våre ble så fine at jeg brukte en måned på å bestemme hvilket jeg skulle velge til takkekort.

Lykke til i jakten!

Skrevet

det er hanne solheim jeg også har sett på

og sima.

tror valget blir hanne,hun tok ikke ekstra for ute bilder hvis det var i sentrum mener jeg,skal høre en gang til :sjenert:

takk for svar

Skrevet

Vi har bestilt fotograf fra Moment Studio i dag. Jeg var forlover for en veninne i sommer som tok bilder der. Fotograferingen var kjempegøy, og bildene ble utrolig fine. Jeg gleder meg masse. Kan anbefales! Tror de er ganske store på bryllup, så det kan nok være lurt å bestille i god tid.

Vi skal betale 4900 kr for fotograferingen. Hvis vi får så fine bilder som vi har sett, er det absolutt verdt det!

Brud 07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...