Gjest fast bruker i.i. Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Hei. møtte en gutt for 3 uker siden. siden den gang har vi kun møttes 2 ganger. en gang ved første møtet og andre gang da jeg og han avtalte å treffes. dette gjorde vi og han ville treffe meg før han reiste bort i 2 uker med dattern sin på 7 år. etter vi hadde møttes andre gangen fikk jeg en sms av han at jeg måte kontakte han når han kom hjem igjen når jeg skulle tilbake til der hvor han bor (vi traff hverandre i en annen by enn der jeg bor). jeg svarte at det skulle jeg. noen dager senere sendte jeg han en sms og lurte på om alt sto bra til i sverige (der han nå er på ferie). jeg fikk svar at alt var bra og igjen skrev han at vi måtte treffes når han kom hjem. siden den siste smsen har jeg ikke hørt i fra han. det er en uke siden nå. det jeg lurer på. er jeg urimelig som faktisk forventer et lite livstegn i fra han nå når han er på ferie? eller burde jeg ta det med ro at han ikke har sendt eller ringt inn en liten hilsen til meg? han har jo med seg datteren sin og har jo påpekt at vi skulle møtes, men jeg hadde syntes det hadde vært kos å få en liten hilsen (tenke-litt-på-meg-melding) i fra han. hva syns dere. hadde dere forventet det samme?
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 da jeg var i sverige fikk jeg ingen sms'er(netcom)..ikke hun jeg reiste med heller så det kan jo være han heller ikke gjør det.. når jeg kom hjem dukket det opp tekstmeldinger som var sendt til meg mens jeg var i sverige.
måvite Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Hadde i alle fall håpet Og blitt litt trist om jeg ikke hørte noe og følt at han ikke tenkte på meg i det hele tatt Men jeg hadde nok ikke klart å la være å sende han ei melding....
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 (endret) Mannen er på ferie, og du har da hørt ifra han. Ta det litt med ro, han har jo sagt at han ønsker du skal ta kontakt når han er hjemme igjen slik at dere kan treffes, og du kan vel sende han sms du også,slik du gjorde sist om du lurer på hvordan det står til ? Dere har nettopp møtt hverandre, og han er på ferie med datteren sin....det er ikke sikkert han har telefonen på, eller muligens har dårlig dekning....eller så er han opptatt med å feriere med datteren....slapp av.. Endret 14. august 2006 av Sumiko
Gjest fast bruker i.i. Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Mannen er på ferie, og du har da hørt ifra han. Ta det litt med ro, han har jo sagt at han ønsker du skal ta kontakt når han er hjemme igjen slik at dere kan treffes, og du kan vel sende han sms du også,slik du gjorde sist om du lurer på hvordan det står til ? Dere har nettopp møtt hverandre, og han er på ferie med datteren sin....det er ikke sikkert han har telefonen på, eller muligens har dårlig dekning....eller så er han opptatt med å feriere med datteren....slapp av.. ← ja. jeg har hørt i fra han. sendte han en sms for en uke siden da han var på ferie med andre ord. fikk følelsen av at nå var han på ferie hvor han "avkappet" meg litt med å skrive at jeg skulle ta kontakt når han kom hjem. siden har jeg ikke hørt noe. jeg slapper av, men syns det hadde vært hyggelig emd et lite livstegn.
Gjest fast bruker i.i Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 da jeg var i sverige fikk jeg ingen sms'er(netcom)..ikke hun jeg reiste med heller så det kan jo være han heller ikke gjør det.. når jeg kom hjem dukket det opp tekstmeldinger som var sendt til meg mens jeg var i sverige. ← han fikk min sms når jeg sendte sist og da var han på ferie. fikk svar to dager senere var det vel
Gjest fast bruker i.i. Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 Hadde i alle fall håpet Og blitt litt trist om jeg ikke hørte noe og følt at han ikke tenkte på meg i det hele tatt Men jeg hadde nok ikke klart å la være å sende han ei melding.... ← ja. det hadde vært veldig koselig med et lite teng om at: jeg tenker på deg. jeg har allerede sendt han en sånn sms. føler ikke for å "plage" han med enda en til.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 syns du overreagerer litt. dere har møttes to ganger. ikke stress
La Guapa Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 Heiiii, skjønner at du blir frustrert. Men TRO MEG det er typisk mannfolk... (ikke alle selvsagt) Jeg har ikke tallet på hvor mange ganger jeg har sendt laaange koselige meldiger både til kompiser og til mannen min bare for å få "ja" eller "ok" tilbake Det bare er sånn...hadde det vært ei venninne du sendte til hadde du sikkert fått både melding, postkort og feriegave, tenker jeg Lykke til og prøv å ikke overanalysere (som forøvrig er en typisk damegreie) stor klem
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #10 Skrevet 15. august 2006 Slapp av, det er ALTFOR tidlig i "forholdet" å forvente en masse meldinger. Vent til han kommer hjem og ta det derfra. Husler tilbake i tden da jeg hadde datet en fyr i tre uker og jeg dro på ferie til USA i to uker. Dengang var det ikke mulig å SMSe fra USA og det var 0 kontakt. Jeg var rimelig spent når jeg kom hjem om han fortsatt var interessert og GJETT om han var.... La ham være på ferie i fred, ikke mas og ikke stress. Ikke send flere SMS heller. Han er på ferie med sin datter. Jeg synes ikke det er rart at du ikke har hørt mer, han føler sikkert ikke at dere er på SMS-chatte stadiet riktig enda.
Gjest fast bruker i.i. Skrevet 15. august 2006 #11 Skrevet 15. august 2006 Takk for svar. Føler meg bedre nå.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #12 Skrevet 15. august 2006 Herregud, dere har jo bare møttes et par ganger, og har i tillegg avtalt å se hverandre når han kommer hjem. Give him a break da, damen!
Gjest fast bruker i.i. Skrevet 15. august 2006 #13 Skrevet 15. august 2006 Herregud, dere har jo bare møttes et par ganger, og har i tillegg avtalt å se hverandre når han kommer hjem. Give him a break da, damen! ← jeg gir han en break. jeg skrev: overreagerer jeg? jeg stilte et spørsmål. betyr ikke at jeg har spurt han om det samme vet du. ergo: jeg var usikker på min reaksjon. forventet tilbakemeldinger av alle slag, ellers hadde jeg ikke skrevet her, men det slår jo aldri feil at enkelte flåse-klysebemerkninger som dine måtte komme også. by the way, jeg har det fint asså. jeg er bare litt forelska og da blir man usikker skjønner du. det hører med i forelskelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå