Olivia Skrevet 6. januar 2003 #1 Del Skrevet 6. januar 2003 bare lurer på om det er noen her som liker det..har ikke sett så mange tråder om akkurat det her. Men vet jo at det er en del som liker det. Og til felle liker du å dominere eller å være den som dominerer? Bare litt nysgjerrig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 Skrevet 6. januar 2003 #2 Del Skrevet 6. januar 2003 hei det olivia . Jeg er helt fersk innen dette men det virker veldig deilig og lengter etter og bli opplært under pisken . Vil vel kalle meg switch men liker best og bli dominert . Er ikke for det og leve forholdet 24/7 dvs hvert minutt hver dag hele året . ser på det mere som deilig sex lek/spill kombinert med bodage . men har desverre ingen partner og prøve det ut med .......... det er masse fine sider på nett . et sted er www.sm-sor.com www.kinky-geeks.com der er det linker også til nett steder og hjemme sider... hilsen 123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slavinnen Skrevet 7. januar 2003 #3 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg er en slavinne, lykkelig sådan, totalt underkastet min mann seksuelt. Hans kommando er min lov og alt han vil kan han gjøre med kroppen min, bruke den til sin nyetelse eller gi meg straff om han ønsker det. Når han legger frem halsbåndet og lærmansjettene mine (hån- og fotmansjetter) glir jeg inn i slavinnerollen og lever etter hans befaling. Jeg går alltid lettkledd og i skjørt hjemme i tilfelle han f.eks. vil sjekke at f*itta mi er korrekt barbert eller om han vil kjenne etter om jeg har blitt kåt uten å få lov til det, da vanker det straff. Denne underdanningheten gjelder kun på det seksuelle planet, i samlivet ellers er vi likestilt og han respekterer min meninger og ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samurai Skrevet 8. januar 2003 #4 Del Skrevet 8. januar 2003 Håndjern og fotlenker burde være obligatorisk i alle forhold, men pisker kjenner jeg ikke noe til. Personlig liker jeg best å bli kommandert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 8. januar 2003 #5 Del Skrevet 8. januar 2003 har ingen erfaring overhoved angående s/m men tror faktisk jeg kunne blive en super bich og dominere, har altid være ganske dominernde og kan også li at ta det første kridte.. slave kunne jeg aldrig blive da jeg ikke kan fordrage smerte, og vil helt sikkert ikke tænde på det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 9. januar 2003 #6 Del Skrevet 9. januar 2003 Har ingen erfaring med det nei......og er heller ikke interessert i å få det... :-? ......definitivt ikke noe for meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2003 #7 Del Skrevet 10. januar 2003 vært med på dette en gang, og det er ikke noe som tenner meg mer. Det begynte med litt "smådasking" med naglebelte og gikk over til innkjøp av lærpisk. hvem sier at fantasier ikke skal utleves? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. januar 2003 #8 Del Skrevet 10. januar 2003 i samlivet ellers er vi likestilt og han respekterer min meninger og ønsker. For noe sprøyt, en mann som får lov til å herje slik med en annen person klarer ikke å holde det til bare det seksuelle planet. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. januar 2003 #9 Del Skrevet 10. januar 2003 Det som er sprøyt, Milla, er å uttale seg om noe man ikke har greie på. Har du en SM-legning? Har ikke akkurat inntrykk av det... Og hvordan kan du da vite mer om dette, enn de som lever med det og som faktisk vet hva de snakker om? Kan du svare helt konkret og klart på det? Altså: hvordan vet du mer om det enn de som lever og opplever dette? Jeg har ingen sm-legning, men jeg kjenner en som har. Hun forteller meg ikke så veldig mye, detaljer i venninners sex-liv er jeg ikke så opptatt av. Men jeg har blitt fortalt endel av hva det hele går ut på. Og ikke kan jeg så mye heller, men at dette fullt ut er mulig, og faktisk hele kjernen i det som foregår, det har jeg lært. Men å dømme så nord og ned og avfeie som "ikke mulig" uten at man faktisk VET - det er som jeg sa innledningsvis, det som er sprøyt. Manglende forståelse og respekt er kimen til mye vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. januar 2003 #10 Del Skrevet 10. januar 2003 Manglende forståelse og respekt er kimen til mye vondt. Når hun må gå truseløs hjemme hele dagen pga,. at mannen skal skjekke om hun er kåt eller ikke..... da har man gått for langt. Det høres for ekstremt ut- og skikkelig nedverdigende. Tør hun i det hele tatt å si ifra til mannen når hun ønsker en pause fra SM? Høres ikke sånn ut. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulf Skrevet 10. januar 2003 #11 Del Skrevet 10. januar 2003 Denne Milla er et snålt menneske. Hun må være utrolig trangsynt, når hun fordømmer mennesker som har andre seksuelle prefernser enn henn selv. Hvis dette paret trives med sine leker innen seksuallivet, og det er en LOVLIG aktivitet, så skal vel ikke Milla sette seg til dommer over de? "Mind Your own...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. januar 2003 #12 Del Skrevet 10. januar 2003 Det er jo nettopp det det handler om, Milla - nedverdigelse. Noen tenner på det. Andre tenner på dominansen. Er ikke det greit da? Det er overhode ikke noe for meg, men andre må gjerne. Skulle bare mangle. Alle i sånne forhold har forresten en kode, et kodeord for når man skal stoppe. Jeg har inntrykk av at respekt og tillit er mye viktigere og mye mer sentralt og bevisst enn i andre forhold. Sånn må det vel være. Selv om det sikkert er individuelt det også. Men de som vet noe om dette, får svare, poenget med innlegget mitt var å si fra at å uttale seg som ting man ikke har greie på er tull. La dem som vet, få svare, og så får vi alle gå i oss selv og lære oss, om vi ikke kan, en forståelse og respekt for at ikke alle andre er som oss. Heldigvis, sier nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. januar 2003 #13 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg fordømmer mannen, kvinnen synes jeg bare synd på. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2003 #14 Del Skrevet 10. januar 2003 Eh du milla, hva om hun liker det? Hadde jeg bodd sammen med en fyr nå, hadde jeg gjort det samme. Enkelte folk er bare sånn. En annen ting er ikke bare å piske løs på en person, men å bli tent av å bli fornærmet "Di jævla tøs" osv, dette mener vel du også er noe galt i? Kanskje bare meg og ytterst få andre har innsett vi er uverdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. januar 2003 #15 Del Skrevet 10. januar 2003 Vel, jeg trodde SM var noe men gjorde for å sprite opp sexlivet innimellom- men har snakker vi jo om en mann som tvinger sin kone til å leve som såkalt "Slavinne" til alle døgnets tider- og da begynner jeg å lure på om det kun er det sekuelle som tenner ham. Hva med selve voldsaspektet? Kan der være at det er det som tenner ham, det å slå, piske og se blodet renne mens hun ligger på gulvet og gråter fremfor å stønne "jah jah mer mer!"? Og hvor går grensen mellom å være bevisst SM "Slavinne" og å bli en undertrykt viljeløs person som ikke lenger vet hvor grensene går og bare godtar noe som ikke lenger er SM men som etterhvert går over i ren mishandling. Mannen er vant til å holde på som han vil- når vet han at nok er nok for henne? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. januar 2003 #16 Del Skrevet 10. januar 2003 Vel, Milla - kanskje du trodde feil...?! Benytt deg av de linkene som ligger lenger oppe i tråden, så kanskje du kan lære noe, og vite neste gang - i steden for å tro. Utvide egen horisont har aldri skadet noen. Dette har du helt klart ikke greie på, du har ikke noe grunnlag for å fordømme eller synes synd på. Andre mennesker er bare annerledes og har andre preferanser enn deg. Det blir helt feil å sammenligne med deg selv og ditt eget sexliv. Forståelse for at noe er annerledes enn man trodde eller selv er, er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. januar 2003 #17 Del Skrevet 10. januar 2003 Beklager men dette synes jeg høres ut som ren mishandling- ikke SM. Denne mannen som må slå for å få tenning må være alvorlig syk i hodet! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. januar 2003 #18 Del Skrevet 10. januar 2003 Hvis noen hadde behandlet meg som min venninne blir behandlet, så hadde det vært mishandling, ja, helt klart. For henne er det nytelse. Forstår jeg det? Vanskelig. Respekterer jeg det? Selvsagt. Tilsvarende finnes det også de som tenner på og slå og være den dominerende. Og det finnes begge kjønn på begge sider, så dette er ikke "menn som slår"-problematikken. Hadde jeg behandlet min mann som dette, hadde det vært mishandling. Ja, helt klart. Fordi vi ikke har denne legningen. Så, jeg må si at nei, jeg forstår det ikke, men er ydmyk nok til å respektere at andre ikke vil ha det som meg. Husk vi har alle ulikt ståsted, og tar utgangspunkt i det. Jeg er helt sikker på at jeg har mine egne seksuelle småting som jeg synes er helt herlig, som andre ikke hadde utstått. Og sånn er det tilsvarende omvendt. SM er bare i en mye større grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. januar 2003 #19 Del Skrevet 10. januar 2003 Milla, her er du laaaangt på utpå jordet, og det er et jorde du ikke har anelse om, og derfor burde være forsiktig på! dominans har ikke med vold å gjøre, men med makt, seksuell makt over en person som liker å bli dominert! Dette er ett SPILL! Du skjønner, det er ikke HAN som i virkeligheten tvinger henne til å gå i skjørt og uten truse, for å kunne "ha kontroll" over henne. Dette er noe DE har kommet til enighet om at de vil spille i hverdagen, fordi det tenner dem BEGGE. I SM har ikke pisking noe med vold eller slag til blodet renner å gjøre, i overnevntes situasjon så slår han ikke kjæresten til hun ligger på gulvet med blodet rennende og hun gråter og har oppriktig vondt! Jeg tør vedde ganske mye på at det ikke skjer! Og som allerede nevnt, i SM forhold er tillitten, forståelsen for hverandre og ett klart kodeord for når nok er nok kjempeviktig. Har man ikke evnen til å stole på den andre, tror jeg nok lett det kan skje feil. Men de færreste som liker SM går inn i ett forhold som er dominerende eller type "dominator/slave" uten at de kjenner dette mennesket og vet hvordan forholdet vil fungere. Det har heller ikke nødvendigvis noe med hva slags person du er til vanlig, det kan faktisk være stikk motsatt. Det kan være at du tenner sterkt på å bli fratatt kontrollen, nettopp fordi du er en kontrollperson i alle andre sammenhenger. Eller motsatt, at du føler du ikke har full kontroll. og ikke trenger det, i hverdagen, men derfor tenner på akkurat det seksuellt. SM er nok veldig vanskelig å forstå for de som overhode ikke har lysten på det, eller forståelsen for hva det er. Det er helt normalt, men det kan være farlig å prøve å dømme/forstå ett SM-forhold når man leser det eller tyder det som om det skulle være "virkeligheten" som sees. Når det oftest er snakk om fantasier, fetisjer og forskjellige lyster. Trå forsiktig og ha mer åpenhet ovenfor det du ikke aner noe om Milla, det er bare ett råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. januar 2003 #20 Del Skrevet 10. januar 2003 en liten korreksjon på meg selv; noen liker også at det gjør oppriktig vondt, og tenner på det. Derfor er det ikke rett som jeg sa at de ikke slår til det gjør vondt. for det skjer også. Men det er ikke fordi parten ønsker å skade en ufrivillig part, men fordi h*n vet at partneren tenner på at det gjør vondt. Og som så mange andre, så tenner vel da også vedkommende på å gjøre partneren kåtest mulig. Dette med å tenne på smerte, forstår jeg overhode ikke, men jeg vet det er sånn, og da må man jo enten bare godta det, eller forsøke å forstå hva som skjer. Og det gjør man ikke ved å sitte å dømme eller tro sitt, men ved å snakke med mennesker som faktisk ER i den situasjonen selv, og som vet hva dette dreier seg om. Det er mye vi ikke skjønner, også av fetisjer, men går vi rundt å synes synd på folk bare fordi de er annerledes en oss selv, da er vi passe arrogante og snevre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå