Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og typen var sammen i 2 år. flytta sammen. bodde sammen 5 mnd. så sprakk det for han og han slo opp og dro. vi ble sammen igjen. han slo opp igjen. var slutt i 1 1/2 mnd, begge hadde "funnet en ny", for å komme over hverandre. så lå vi sammen en natt, jeg hadde dumpa min kommeoverfyr, mens eksen fortsatt hadde sin. han slo opp med henne, men klarte ikke helt bestemme seg, og var ofte hos henne (visstnok skjedde det ingenting). men dette gikk hardt utover meg og mitt hjerte, som stadig ble såret. slik gikk det i 2 uker. så hadde han bestemt seg, det var meg han virkelig ville ha. men. han dro til henne og var hos henne en hel helg!! altså forrige helg. jeg ble helt satt ut, dro på byen og blei med en gammel klassekamerat hjem og gjorde ting jeg ikke burde gjort (i edru tilstand, siden jeg da ikke drakk alkohol). jeg anget, snek meg ut mens han sov og ikke snakka med han siden. veldig onenighter uten betydning. eksen min visste jeg hadde sovet hos han kompisen men ikke mer av hva som skjedde. så hadde vi sammen en helt fantastisk uke. så kom helgen og jeg drakk for første gang, og han måtte møte eksen (som han dumpa for meg) siden hun hadde noe viktig å si. han var borte flere timer natt til søndag uten å gi noen lyd (vi hadde vært på fest sammen, rettere sagt hatt fest sammen i hans kollektiv). da han kom hjem (full etter festen tidligere) fortalte han at eksen var gravid. jeg blei litt satt ut kan man si og vi snakket osv om oss. det ble til at jeg fortalte om han onenighteren. eksen min frika helt ut og et fortsatt satt ut. jeg var hos han i natt og vi lå sammen 3 ganger, men han er fortsatt kald og vil ikke kysse meg og sier han ikke er like keen på å være sammen meg lengre.

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?? hadde ikke han dratt til henne den helgen ville ikke det ha skjedd!

han er sur. skal jeg la han være og vente på han eller skal jeg si unnskyld en million ganger? vi var jo ikke sammen så har jo teknisk sett ikke vært utro selv om jeg ikke likte at han dro til hu (som var grunnen til mitt lille "sidesprang").

trenger hjelp og råd!! elsker denne gutten over alt på jord og vil være sammen han resten av livet... hjeeeeeelp!! :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først,jeg syns det er dårlig gjort av han & bli dur. Han har selv gjort sitt så da bør han ikke være sur. Videre har dere et utrolig rotete forhold. Hvor gamle er dere egentlig?

Hvis forholdet skal vare så må dere sette strek over alt som har vært og begynne fra scratch. Ikkeno fram og tilbake. -Et hint .å legge seg på hans nivå gjør ikke deg bedre,det gjør deg like ille. Uansett om han var med den andre dama. Ikke gjør det igjen. Omså for din egen selvfølelses skyld.

Du får si det du sa til sist . At du vil være med han og elsker han og hva må til? Problemet nå er jo at han muligens blir pappa. Det gjør han med eller uten deg.

Lykke til.

Skrevet

ja.. jeg veit, jeg er skikkelig dum som gjorde det liksom.

hun skal visst ta abort.

vi er 20. ble sammen da vi var 17/18.

kompisen hans sier han sliter med hva han vil.. til meg har han sagt han ike er sikker på om han tør å bli sammen meg igjen.. om han er like keen etter jeg gjorde det jeg gjorde..

åååå jeg blir så frustrert, for det er jo ingenting jeg kan gjøre med det!!

Skrevet

andre?? jeg trenger virkelig innspill her..

Skrevet

Hvis du virkelig ville beholde han så skulle du aldri ha hatt sex med en annen og i hvert fall ikke fortalt det...

Syns egentlig hele greia er litt rar, man kan ikke tilbringe en hel helg med eksen, når dt er deg han vil være sammen med. Dessuten hvis han ser på dette som utroskap har han mistet hele helligheten for deg. Min erfaring er at utroskap og sånn rot som dere har hatt ,ALDRI kan føre til et stabilt forhold i fremtiden. Desverre..

Skrevet

Sorry for å ikke spille på lag med sauene deg inklusive, men det er ikke innspill du trenger. Du trenger bare en del år på å bli voksen og implisit ta voksne valg med hensyn til hvem du slipper inn i ditt liv!

Skrevet

ja jo, for all del. jeg tar kritikk jeg. men gjort er gjort. får ikke gjort noe med det. er bare 20, kan ikke noe for det heller. men man kan jo alltids prøve å lære og å bli bedre.. jeg elsker fyren og vil virkelig få det til å funke.

Skrevet

fikk forøvrig sms av han nå at han vil jeg skal komme til han i kveld. det må jo være ppsitivt det i hvert fall? noen tips om ting jeg skal si eller noe for å prøve å glede han litt?

Skrevet

hallo? ingen kommentarer?

Skrevet
Min erfaring er at utroskap og sånn rot som dere har hatt ,ALDRI kan føre til et stabilt forhold i fremtiden. Desverre..

Kan trøste TS med at jeg vet av forhold som har vært sånn som hennes da parene var i starten av 20 årene. Idag er de vel etablert m/ "barn,volvo & hund" og forøvrig veldig stabile. Så det kan gå bra om man tar det litt med ro i svingene. -Men,de drikker veldig sjelden i dag. Alkohol kan jo forkludre litt vet du.

-Si det du føler. Det er alltid best.

Skrevet

var der i natt og han er fortsatt veldig sint og såret.. han er redd for at det skal skje igjen og vet ikke om han tør å satse på meg.. jeg har sagt unnskyld mange mange ganger og sagt hva jeg vil (altså være sammen med han, og at det aldri kommer til å skje igjen). skal jeg la han vær og la han komme til meg eller skal jeg fortsette og si som jeg har sagt? fortsette å sende litt sms? vi var jo ikke sammen da, så var teknisk sett ikke utro, selv om jeg ble knust da han dro til henne..

Skrevet
var der i natt og han er fortsatt veldig sint og såret.. han er redd for at det skal skje igjen og vet ikke om han tør å satse på meg.. jeg har sagt unnskyld mange mange ganger og sagt hva jeg vil (altså være sammen med han, og at det aldri kommer til å skje igjen). skal jeg la han vær og la han komme til meg eller skal jeg fortsette og si som jeg har sagt? fortsette å sende litt sms? vi var jo ikke sammen da, så var teknisk sett ikke utro, selv om jeg ble knust da han dro til henne..

Han er redd for å satse på deg?

Jeg ville vært like redd for å satse på han vist han tilbrinte masse tid med x når han hadde sagt at han ville ha deg.

Men det er sånn jeg ville ha følt det.

Håper det ordner seg da.

:klem:

Skrevet

ja jeg var jo usikker på han og.. men jeg vet ikke. får så skyldfølelse av å se han så trist. virker som om dette kun er min skyld :/

Skrevet
ja jeg var jo usikker på han og.. men jeg vet ikke. får så skyldfølelse av å se han så trist. virker som om dette kun er min skyld :/

Og det er her jeg stusser litt. For inntrykket fra første innlegg var at dere begge har surret gansket kraftig her?Det er ikke din (eller hans skyld), dere har begge bidratt til rotet! At han er snurt, greit nok. Det har han all rett til å være. Men det har også du. Og om dere kal komme noen vei ut av dette må det kanskje være å sette en strek over hvem gjorde hva/når/hvordan/med hvem.

Skrevet

ja.. jeg er enig men jeg tør liksom ikke være snurt på han fordi jeg er så redd for å miste han.. han sier jeg skal la han være litt for han vil tenke. men han vil jeg skal komme i kveld og da. (skjedde ingenting når jeg var der i natt, bare litt snakking. kompisen hans sa (de bor i kollektiv) at x hadde sett mye på meg osv mens vi så på film og han tror det ordner seg bare x får tanken litt ut av hodet og får litt tid. hva tror dere? setter stor pris på flere sider av saken.. jeg vil virkelig at det skal ordne seg.

Skrevet

Det virker på meg som om dere begge er veldig umodne og ikke klare for et varig forhold enda.

Skrevet

vi vil jo være sammen og trives sammen og har hatt det veldig bra, bare dette surret som har ødelagt litt.. men vi vil jo være sammen.

Skrevet

korreksjon.. eksen hans er ikke gravid, hun er kanksje gravid..

Skrevet
korreksjon.. eksen hans er ikke gravid, hun er kanksje gravid..

På toppen av det hele så er hans X kanskje gravid :overrasket:

Jeg er jammen glad at ikke jeg tråkker rundt i dine sko nå :forvirret:

Skrevet
ja.. jeg er enig men jeg tør liksom ikke være snurt på han fordi jeg er så redd for å miste han.. han sier jeg skal la han være litt for han vil tenke. men han vil jeg skal komme i kveld og da. .. jeg vil virkelig at det skal ordne seg.

Greit at du vil det skal ordne seg - men til hvilken pris?

At du ikke tør ta tak i mannen og gi klar beskjed om at HAN har oppført seg akkurat like ille som deg - ergo er det ingen grunn til at han skal anklage deg for det ene eller det andre.

Jeg er klar over at du er ung (og forsøker å ikke være bedreviter, men jeg er nesten dobbelt så gammel som deg) men PRØV å ikke gå i den fella så mange av oss har gjort...... Dvs. at du lar HAN styre alt og legge premissene for forholdet, du lar han være sur og snurt, når du har minst like god grunn (hallo - han har muligens gjort ei annen jente gravid....).

I tillegg høres det ikke spes bra ut at han stadig vekk slår opp....

Personlig ville jeg nok betenkt meg veldig på et forhold med en så vinglete fyr, selv om jeg var glad i han. Det er noe med at det blir aldri noen bra forhold hvis DU er den eneste som satser, mens han stort sett kan gi beng....

Husk at DU velger selv hvordan du vil ha det, iallfall i den forstand at du bestemmer om han får oppføre seg som han vil mot deg eller ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...