Gjest Damn Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Har brukt endel string i sommer - kjøpte en god del når jeg var i utlandet i sommer. Et helt fantastisk undertøy som jeg nå forstår hvorfor dere jenter bruker stadig vekk... Trodde jeg hadde holdt alle string'ene mine for meg selv, men på et eller annet vis så har tydeligvis en av dem havnet i skittentøyskurven. Eventuelt kan hun ha funnet den ved å "lete".... Jeg skal bo hjemme i minst ett halvår fremover.... Hvordan skal jeg hanskes med den situasjonen at min mor nå vet at jeg bruker string? Hun vasket vel en av mine for en god stund tilbake og hadde nok glemt dette... Bør jeg bare gi blaffen og la alle mine string'er gå i skittentøyskurven og kun begynne å bruke dette vidunderlige undertøy istedenfor å gå med bleie (les: boxer) som har altfor mye stoff....
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Jenter bruker det for at det ikke skal vise en kant på buksen! Hvorfor går du ikke naken? Er vel deilig det.. Prøv å hold deg til å vere mann, eller evt. trans
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Hei Damn, jeg synes du er sporty og trendy som bruker string!! Mange synes fortsatt det er svært uvant at menn bruker det, men ingen grunn til at de skal fortsette å pakke seg inn i 2006! Det er foreløpig mer vanlig i utlandet enn i Norge, men alle de eksklusive undertøysprodusente produserer string for menn. I og med at moren din alt har vasket det nye undertøyet ditt uten større sjokkskader, høres det ut som om hun klarer seg fint, kan være hun ikke trenger grundigere innføring ***** Til gjestekommentatoren: jenter bruker hipster for at undertøyet ikke skal synes over buksekanten, string gjør nettopp det...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 kan jo være hun tror den tilhørte en jente...
misshelene Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 hehe bare drit i det og la henne vaske det. si at det er praktisk og luftig! jeg glemte meg og la noe dirty undertøy i vasken en gang, men mamma sa ikke noe på det da selv om jeg syns det var drit flaut!
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 Evt så kan du kanskje vaske klærne dine selv..
Gjest splæsj Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 Et helt fantastisk undertøy som jeg nå forstår hvorfor dere jenter bruker stadig vekk... ← String er vondt og gnager i rompa! Bruker det helst ikke. Når det er sagt: 1: Hvorfor vasker du ikke tøyet ditt selv? Du er da vel et voksent menneske? 2: Ditt undertøy, ditt valg. Vil du gå i string, så gjør du det.
minienthe Skrevet 14. august 2006 #8 Skrevet 14. august 2006 (endret) Til gjestekommentatoren: jenter bruker hipster for at undertøyet ikke skal synes over buksekanten, string gjør nettopp det... ← he he, ikke over buksekanten men hvis du går i tynne dressbukser eller annet tynt stoff så synes sømmen bak med vanlig truse. ikke pent TS... vask klærne dine selv og gå i det undertøyet du vil Endret 14. august 2006 av smulemor
Xora Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 Når du først bor hjemme og er så heldig at du har ei mor som vasker klærna dine, hvorfor skal du da gjemme trusene? Hva er farlig med å la mor se hva slags truser du velger? Det har hun vel ingenting med? Neida, du har som fler har skrevet to valg; 1. vaske tøyet ditt selv og la mor bli uvitende 2. slenge alt til vask inkl. stringene dine. Tross alt har hun enda ikke sagt noe - hvorfor lage styr rundt dette?
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2006 #10 Skrevet 15. august 2006 Hva er oppstyret? Jeg greide en gang å slenge strømper og strømpeholdere og minitrusa med liten dusk på til vask en gang, og moren min trengte maskinen før jeg sto opp og hang opp tøyet mitt. Jeg fikk et lite stikk i magen da jeg så tørkestativet den morgenen Men hvorfor bruker du string? Det er jo ikke noe pent på menn. Boxere er ikke bleier, det er nam!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #11 Skrevet 15. august 2006 Her har du egentlig tre valg: at moren din vasker aller klærne klærne dine inkludert stringtrusene (som jeg ikke reagerer negativt på at du bruker) at du vasker alle klærne dine selv at du lar henne vaske alle klærne dine unntatt underbuksene, noe som medfører at hun tror du er en skikkelig grisegutt som går rundt med uvaska truser med bremsespor i... Det siste ville for meg vært det værste..
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #12 Skrevet 15. august 2006 Du som er stor gutt og reiser utenlands og greier, hvorfor ikke lære seg hvordan du bruker vaskemaskinen, så kan du vaske ditt eget? Og ærlig talt, en mulig partner vil antageligvis stusse hvis du ikke vet hvordan man bruker en vaskemaskin, så jo før du begynner å trene på det, jo bedre er det! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #13 Skrevet 15. august 2006 Hva er oppstyret? Jeg greide en gang å slenge strømper og strømpeholdere og minitrusa med liten dusk på til vask en gang, og moren min trengte maskinen før jeg sto opp og hang opp tøyet mitt. Jeg fikk et lite stikk i magen da jeg så tørkestativet den morgenen ← En liten avsporing - Men dette minner meg om da jeg var hjemme på juleferie for et par år siden. Kjæresten min kom på besøk i romjulen og jeg hadde fått et dritsexy undertøysett i "hemmelig kjærestejulegave." Dette måtte jo prøves når jeg fikk besøk, forøvrig med stor suksee... Uansett. Noen dager senere la jeg en stor haug med klær til vask, og glemte hel greia.. Når jeg kom på det om kvelden, hadde allerede min far hengt opp vasken... , inkl en gjennomsiktig topp, strømpeholder og strømper.... PINLIG!!!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #14 Skrevet 15. august 2006 Hun vasket vel en av mine for en god stund tilbake og hadde nok glemt dette... ← Ja, hun hadde nok bare glemt det. Ikke noe å bekymre seg over, vet du. Lykke til videre med fordeling av husarbeidet! :enig_anim:
Superlammet Skrevet 16. august 2006 #15 Skrevet 16. august 2006 Vis henne følgende nettside, ja, denne ja, og fortell henne at også menn som går med string kan bli verdenskjente og full av... suksess.
ashera Skrevet 16. august 2006 #16 Skrevet 16. august 2006 Nå er det en stund siden vi har sett noe om Emil her inne. Det er flott at du Lammet tar på deg oppgaven med å bringe han videre til nye generasjoner!
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2006 #17 Skrevet 16. august 2006 Vis henne følgende nettside, ja, denne ja, og fortell henne at også menn som går med string kan bli verdenskjente og full av... suksess. ← Skadet for livet nå.
Superlammet Skrevet 16. august 2006 #18 Skrevet 16. august 2006 Nå er det en stund siden vi har sett noe om Emil her inne. Det er flott at du Lammet tar på deg oppgaven med å bringe han videre til nye generasjoner! ← Skadet for livet nå. ← My pleasure!
Gjest King James Skrevet 16. august 2006 #19 Skrevet 16. august 2006 Jeg finner det litt merkelig at en gutt bruker string....
Atmi Skrevet 16. august 2006 #20 Skrevet 16. august 2006 Har brukt endel string i sommer - kjøpte en god del når jeg var i utlandet i sommer. Et helt fantastisk undertøy som jeg nå forstår hvorfor dere jenter bruker stadig vekk... Trodde jeg hadde holdt alle string'ene mine for meg selv, men på et eller annet vis så har tydeligvis en av dem havnet i skittentøyskurven. Eventuelt kan hun ha funnet den ved å "lete".... Jeg skal bo hjemme i minst ett halvår fremover.... Hvordan skal jeg hanskes med den situasjonen at min mor nå vet at jeg bruker string? Hun vasket vel en av mine for en god stund tilbake og hadde nok glemt dette... Bør jeg bare gi blaffen og la alle mine string'er gå i skittentøyskurven og kun begynne å bruke dette vidunderlige undertøy istedenfor å gå med bleie (les: boxer) som har altfor mye stoff.... ← Jeg forstår helt ærlig ikke hva som er problemet. Ble mor hysterisk da hun så at du brukte string? Er det noe galt i å bruke string? Er det egentlig slik at du er redd hun skal se at du liker å kle deg som jente? For hvis du liker stringtruser så er vel det greit vel? Eller? Svada svar dette her visst - men hva er problemet, egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå