Dacota Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Er det noen som har testet ut dette: http://www.bodymetrics.com/main.html De scanner kroppen din og ut fra dine og en veileders samtaler finner man de perfekte jeans for deg. Har lest i noen artikler at de koster ca 2500 kr pr par eller noe i den duren. Det frister veldig å stikke innom der neste gang jeg er i London. Men det får vel bli når jeg begynner å spytte penger tenker jeg. Noen som har prøvd det eller vet om noen som har gjort det?
gattissima Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Dette ser spennende ut! Ser at de på "presseomtaler" viser artikler både fra norske ShapeUp og KK. Kanskje man kan gjøre alt på internett, slik at man ikke trenger å reise til London eller Paris?
Gjest itla Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Kanskje man kan gjøre alt på internett, slik at man ikke trenger å reise til London eller Paris? ← Nei, man må inni denne "pod'en" for scanning, så det kan ikke gjøres på nett. Har ikke prøvd, men var og kikket på Selfridges i sommer. Har planer om å belønne meg selv med et par bukser derfra hvis jeg klarer å gå ned de 5 kiloene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå