Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Det er jo så hot med lag på lag, men hvordan gjør dere det?? En nøyaktig beskrivelse. Når jeg prøver så føler jeg meg bare tykkere og tykkere for hvert plagg jeg tar på. Er nok ikke sylslank og litt lubben. Kan noen forklare??
cbc Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Jeg ønsket meg lenge lag-på-lag klær.og jeg gikk på Uno og fikk et kjempelekkert antrekk. Der får du god hjelp, lykke til
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Uno er det ikke her jeg bor. Men fortell hva det er da?? Hvilke plagg går du med?? Jeg trenger det vist inn med teskje jeg
Gjest Virvel Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Tja, f.eks. en singlet med blondekant øverst, deretter en ettersittende, tynn topp/genser som er såpass utringet at singletten synes, og en litt løsere og gjerne lang cardigan utenpå der igjen...?
Gjest splæsj Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Eller en lang topp og en kort topp over der igjen.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 Jeg elsker lag på lag! Bruker Mary Kate Olsen som inspirasjon. Hun er dronningen av lag på lag Søk etter bilde av henne på google. Ellers bruker jeg å kjøpe det plagget jeg skal ha ytterst i en størrelse for stor, så klemmer det ikke rundt magen så valkene tyter frem HM har masse billig stæsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå