Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 lyst til å lære å sminke meg bedre jeg! De har privat make up kurs til 495, hvor du kan plukke med deg produkter for samme prisen! har noen prøvd privat make up kurs før? fikk veiledning på Body shop en gang, og da så jeg ikke ut etterpå.. men her tror jeg det er make ut artister som utfører. noen erfaringer?
Gjest Lanyah Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Jeg tok ikke noe sminke kurs der på Make Up Store, men en gang var jeg innom og bare tittet, og hun så ut til å kjede seg litt, så hun spurde om ikke hun kunne få sminke meg! Selvfølgelig, sa jeg ja til det! Hun var veldig flink med forklare ting, og forklarte farger og sånn til meg, fikk prøve ulike foundtationer og annet slik at jeg kunne se hva som var best! Alle som jobber på Make Up Store SKAL være utdannet make- up artister. Resultatet som ble da jeg kom ut derfra, var litt blandet...! En venninne jeg møtte etterpå sa jeg var pent sminket, men jeg synst jeg ble for mørk..., følte jeg hadde tydlig skille ved ansikt\hals...! Men jeg personlig er ikke så glad å bli sminket, for jeg blir aldri fornøyd! Jeg fikk lære mye om produktene deres! Dette var jo en sånn kort sminketime, så jeg vil tro en lærer mye bra på et sånt kurs! De er flinke, det var iallefall hun som sminket meg!
Gjest Lanyah Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Men jeg var forresten ikke der du tenkte på, den i Bogstadveien...! Tenkte på Make Up Store generelt!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 tror jammen jeg skal koste på meg et sånt.. får jo produkter for hele beløpet, så bet blir jo gratis på en måte! Har aldri prøvd sminken dems jeg.. er det noen som har noen anbefalinger hva jeg skal velge?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 tror jammen jeg skal koste på meg et sånt.. får jo produkter for hele beløpet, så bet blir jo gratis på en måte! Har aldri prøvd sminken dems jeg.. er det noen som har noen anbefalinger hva jeg skal velge? ← Øyenskyggene deres er gode, men styr unna de med masse glitter, da glitteret ramler ned på kinnene. (jeg har bl.a en glitrende skygge som heter Brownie, den ser fin ut i esken men tragisk ut på øyenlokkene). Velg heller matte eller litt skimrende skygger derfra. Lipglossen er også bra og holdbar. De har veldig bra rouge, som er lett å legge og holder seg lenge på huden uten å falme. Jeg har et i nyansen peach, og så vurderer jeg å kjøpe 2 andre som heter complex og Nut (?). De så jeg på sist jeg var innom. Og så skal de visst ha en bra men dyr concealer (3 farger i en liten eske). Tror den heter cover all mix. Jeg har også twinkle eyeshadow, som er en flytende glitterøyenskygge som man legger over den vanlige øyenskyggen for å få den til å glitre. Den er bra, selv om glitteret avtar litt utover kvelden. Og så hadde jeg glitter-eyelineren deres, men den var dårlig og det ble bare ekle glitterklumper. Forferdelig uglamourøst. De har også et superbra mineralbasert pudder (a la ID-sminke) som gir huden nydelig glød, men det er dyrt (tror jeg betalte nesten 400 kr). Det heter wonder powder. Det pudderet kan kombineres med wonder foundation som er tynn og ser naturlig ut, for å få enda finere glød til huden. makeupstore har også 2 andre foundations, men de likte jeg ikke i det hele tatt; den ene var for tørr og klumpete og den andre husker jeg ikke helt hvorfor jeg ikke likte. Og så har jeg en luminizer derfra (en slags highlighter) som man kan legge på kinnbeina for å gi glød til ansiktet. Det var også et bra kjøp.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 Jeg har vært der og fått dette kurset med produkter for 495. Var godt fornøyd med veiledninga, og kjøpte selvsagt for mere enn de tenkte 495. Men det anbefales absolutt!!
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Øyenskyggene deres er gode, men styr unna de med masse glitter, da glitteret ramler ned på kinnene. (jeg har bl.a en glitrende skygge som heter Brownie, den ser fin ut i esken men tragisk ut på øyenlokkene). Velg heller matte eller litt skimrende skygger derfra. Lipglossen er også bra og holdbar. De har veldig bra rouge, som er lett å legge og holder seg lenge på huden uten å falme. Jeg har et i nyansen peach, og så vurderer jeg å kjøpe 2 andre som heter complex og Nut (?). De så jeg på sist jeg var innom. Og så skal de visst ha en bra men dyr concealer (3 farger i en liten eske). Tror den heter cover all mix. Jeg har også twinkle eyeshadow, som er en flytende glitterøyenskygge som man legger over den vanlige øyenskyggen for å få den til å glitre. Den er bra, selv om glitteret avtar litt utover kvelden. Og så hadde jeg glitter-eyelineren deres, men den var dårlig og det ble bare ekle glitterklumper. Forferdelig uglamourøst. De har også et superbra mineralbasert pudder (a la ID-sminke) som gir huden nydelig glød, men det er dyrt (tror jeg betalte nesten 400 kr). Det heter wonder powder. Det pudderet kan kombineres med wonder foundation som er tynn og ser naturlig ut, for å få enda finere glød til huden. makeupstore har også 2 andre foundations, men de likte jeg ikke i det hele tatt; den ene var for tørr og klumpete og den andre husker jeg ikke helt hvorfor jeg ikke likte. Og så har jeg en luminizer derfra (en slags highlighter) som man kan legge på kinnbeina for å gi glød til ansiktet. Det var også et bra kjøp. ← ojojoj!! det er vel alt de har i butikken det!! tusen takk for bra svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå