Gjest cilje Skrevet 6. januar 2003 #1 Skrevet 6. januar 2003 Jeg sluttet med p-pillen i mai, men vi har siden benyttet oss av annen prevensjon da vi skal gifte oss snart, og hat tenkt til å gå for barn etter det. Kjenner flere som ikke har blitt gravid på et år etter at de sluttet med p-pillen, ville derfor slutte tidlig. Men på julaften for første gang tok vi en "hoppe av i svingen". Menstruasjonen min er alltid veldig presis, og jeg ventet besøk den 1. januar. Onsdag hadde jeg litt menstruasjonssmerter, men det kom ingenting! Tok en test påonsdag kveld, men den var negativ. Lørdagkveld tok jeg en ny, også negativ. Men jeg får ikke noen menstruasjon. Selv om jeg er i et fast forhold, er 29 år, og har veldig lyst på barn så ber jeg til gud om at jeg ikke skal være gravid. Vi skal gifte oss i mai, og kjolen er innkjøpt. Skal på dykkerferie som bryllupsreise etc. etc. Har jeg testet for tidlig? Står jo på clearblue at den er 99% sikker fra deg 1.
jomfru72 Skrevet 6. januar 2003 #2 Skrevet 6. januar 2003 Jeg testet ikke positivt før ca 5 dager etter forventet mens.Brukte clear blue. Det har visst noe å gjøre med hvor mye HCG du har i blodet. Vent noen dager du, å prøv så en ny test. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå