Jonasliksom! Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Heisann:) Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fjernet blå fargen under øyne? for eks fins det noen kremer eller dieter som minsker den stygge fargen? http://www.home.no/aedn/tja.JPG
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Det du kan bruke er en concealer som dekker over den blå fargen. Helena rubinstein magic concealer er veldig god til det.
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Henger meg på Magic Concealer. Om det er ditt øye vi ser, vil jeg tro at nyansen medium (gultonet) vil passe for deg. Husk å ta på litt concealer i øyekroken og innover mot øyelokket også
Jonasliksom! Skrevet 14. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2006 Henger meg på Magic Concealer. Om det er ditt øye vi ser, vil jeg tro at nyansen medium (gultonet) vil passe for deg. Husk å ta på litt concealer i øyekroken og innover mot øyelokket også ← jepp, det er mitt øye:) okey , takk for tipsa!:D
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Du var ikke så ille da synes jeg. Så det vil nok dekke bra på deg. Jeg ser svart ut under øya. Bruker concealer og det hjelper litt,men...
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 Apropos Magic Concealer... Er den mellomste fargen mye mørkere enn den lyseste? Av gammel vane prøvde jeg bare den lyse da jeg kjøpte, siden til og med den lyseste sminken pleier å være for mørk til meg. Selv om jeg er svært godt fornøyd med den, mistenker jeg at gultonet ville passet meg bedre, men da hadde den selvsagt måttet være like lys...
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 Apropos Magic Concealer... Er den mellomste fargen mye mørkere enn den lyseste? Av gammel vane prøvde jeg bare den lyse da jeg kjøpte, siden til og med den lyseste sminken pleier å være for mørk til meg. Selv om jeg er svært godt fornøyd med den, mistenker jeg at gultonet ville passet meg bedre, men da hadde den selvsagt måttet være like lys... ← Nei, jeg vil ikke si den er særlig mørkere. Jeg blir veldig blek på vinteren og medium er fin til meg. Nå på sommeren blir den altfor lys til at jeg kan bruke den.
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2006 #8 Skrevet 14. august 2006 Takk for svar, da kommer jeg til å kikke på den neste gang i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå