Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2003 #1 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei alle sammen, og godt nyttår :D Tenkte jeg skulle gå ned noen kilo, og har i den anledning kuttet ut smør på brødskiva. Har i det siste begynt å bruke tacosaus på når jeg har ost som pålegg, men er tacosaus fetende? Noen som vet ca. kaloriantall i en teskje? Er det bedre å bruke ketchup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. januar 2003 #2 Del Skrevet 6. januar 2003 Tacosaus på brødskivene? Du må ha en ånde av en annen verden Tror ikke vanlig tacosaus er så usunt, men hvis du vil slanke deg må du nok spise mer variert mat enn tacosaus og ost. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strømlinja Skrevet 6. januar 2003 #3 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei! Du snakker om krydder og slanking. Jeg sitter og nyter en kopp te med ingefær og sitron, kjøpt på helsekostbutikk. Knallgodt, null kalorier, og dekker behovet for noe søtt og godt. Dessuten hevdes det at ingefær øker forbrenningen, men det er en påstand jeg tar med en klype salt. På helsekosten har de mange gode krydderteer, en annen favoritt er Rooibus m/African Spice. (Merket er yogi tea) Ketchup og sikkert også tacosaus inneholder en del sukker, så det ville jeg droppet som slankemat. Nei, nå får jeg drikke teen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2003 #4 Del Skrevet 10. januar 2003 Sikkert ikke kaloriløst med tacosaus eller ketchup, men det er betraktelig mindre fett enn i smør, så ikke stress med det! Prøv også sennep som underlag, er godt til hvitost, skinke, div. pølser etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå