Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #1 Del Skrevet 14. august 2006 hei! meg og en fyr holdt på en stund tilbake. så ble det brudd. så ble jeg sammen med kompisen (det viste jo jeg da ikke at de var før etterpå). det føltes litt merkelig, men begge taklet situasjon fint, og det var ikke noe mer å tenke på det. så etter en stund fant vi begge ut at det beste va å slå opp av noen helt andre grunner. veldig tungt brudd! så, noen uker senere, møtte jeg han første igjen. var kjempekoselig, vi snakket og lo:) og jeg ble med han hjem, og det endte med kos. ikke sex! han sier han vil fortsette der vi slapp første gangen osv. vi snakker litt så på msn fremover, og begge er veldig flørtete. men møtes ikke noe mer. så drar jeg på ferie, og der er han og. ting er på en måte litt flaut, men han inviterer meg med på fester hele veien(sa nei hver gang, men kom den siste kvelden), og vi lå ved siden av hverandre og sånn på stranden hele veien. venninner som og kjenner denne gutten, er overbevist over at han er interessert. uansett hvor jeg er følger han med. han sitter å ser og følger med på meg hele veien. jeg oppdaget det, venninnene mine oppdaget det, tom en jeg ikke kjenner kommenterte det! han kommer med små kommentarer om meg hele veien enten til meg eller til venninnene mine: "ja, hva gjør du med lise nå som du skal gå??" (venninnen min måtte gå, og jeg va på stranden.. da skulle likosm han passe på meg da.. jada..).. "ja, blablabla, du intoduserer meg jo aldri for vennene dine da lise" , "du må komme på festen lise", "jeg tar alt iniativ lise, du bør og ta" (innrømmer jeg er litt treg der..).. osv. på den festen vi kom på, kranglet vi selvfølgelig. vi hadde begge drukket, og var selvfølgelig ikke den beste tiden å ta opp ting på.. han er akkuart som to forskjellige personen foran meg og foran vennene hans. med meg alene e han verdens beste, kosete, god, snill. med med kompisene og meg er han tøff, og tør ikke(!!!) å vise følelser foran de. noe jeg finner slitsomt. og som han sa på festen : "men lise,nå er vi ikke alene.." når jeg kommenterte det.. vi skiltes som uvenner mildt sagt, men møtte han dagen etter og fikk vi fikset litt opp. vi skulle snakke sammen mer senere. dette har nettopp skjedd da! skjønner meg engentlig ikke på han. noen ganger virker han så interessert, og andre ganger ikke. vet at han ene kompisen hans ikke liker meg (vi er veldig forskjellige type mennesker..), og at han mest sannsynlig blir dradd mellom oss to. skjønner??? nå skal det bli sagt at jeg selv ikke vet hva jeg føler og tenker ovenfor han da.. noen som hjelpe meg å analysere han? jeg er så forvirret, og orker ikke å tenke mer på dette. men det er jo en umulig sak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #2 Del Skrevet 14. august 2006 ingen som kan hjelpe meg litt? hadde satt veldig stor pris på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. august 2006 #3 Del Skrevet 14. august 2006 Han er ikke interessert nok i deg, for da ville han ikke hatt problemer med å vise det for kameratene. Hvorfor vil han ikke vise vennene sine at han er interessert i deg? Er han flau for deg, eller er det bare slik han er? Hvordan var han da dere var sammen? Var han slik da også? Eller er det bare nå? Er det bare nå, står jeg for det jeg skrev først. Ellers kan det jo bare være, at han er slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #4 Del Skrevet 14. august 2006 hei! meg og en fyr holdt på en stund tilbake. så ble det brudd. så ble jeg sammen med kompisen (det viste jo jeg da ikke at de var før etterpå). det føltes litt merkelig, men begge taklet situasjon fint, og det var ikke noe mer å tenke på det. så etter en stund fant vi begge ut at det beste va å slå opp av noen helt andre grunner. veldig tungt brudd! så, noen uker senere, møtte jeg han første igjen. var kjempekoselig, vi snakket og lo:) og jeg ble med han hjem, og det endte med kos. ikke sex! han sier han vil fortsette der vi slapp første gangen osv. vi snakker litt så på msn fremover, og begge er veldig flørtete. men møtes ikke noe mer. så drar jeg på ferie, og der er han og. ting er på en måte litt flaut, men han inviterer meg med på fester hele veien(sa nei hver gang, men kom den siste kvelden), og vi lå ved siden av hverandre og sånn på stranden hele veien. venninner som og kjenner denne gutten, er overbevist over at han er interessert. uansett hvor jeg er følger han med. han sitter å ser og følger med på meg hele veien. jeg oppdaget det, venninnene mine oppdaget det, tom en jeg ikke kjenner kommenterte det! han kommer med små kommentarer om meg hele veien enten til meg eller til venninnene mine: "ja, hva gjør du med lise nå som du skal gå??" (venninnen min måtte gå, og jeg va på stranden.. da skulle likosm han passe på meg da.. jada..).. "ja, blablabla, du intoduserer meg jo aldri for vennene dine da lise" , "du må komme på festen lise", "jeg tar alt iniativ lise, du bør og ta" (innrømmer jeg er litt treg der..).. osv. på den festen vi kom på, kranglet vi selvfølgelig. vi hadde begge drukket, og var selvfølgelig ikke den beste tiden å ta opp ting på.. han er akkuart som to forskjellige personen foran meg og foran vennene hans. med meg alene e han verdens beste, kosete, god, snill. med med kompisene og meg er han tøff, og tør ikke(!!!) å vise følelser foran de. noe jeg finner slitsomt. og som han sa på festen : "men lise,nå er vi ikke alene.." når jeg kommenterte det.. vi skiltes som uvenner mildt sagt, men møtte han dagen etter og fikk vi fikset litt opp. vi skulle snakke sammen mer senere. dette har nettopp skjedd da! skjønner meg engentlig ikke på han. noen ganger virker han så interessert, og andre ganger ikke. vet at han ene kompisen hans ikke liker meg (vi er veldig forskjellige type mennesker..), og at han mest sannsynlig blir dradd mellom oss to. skjønner??? nå skal det bli sagt at jeg selv ikke vet hva jeg føler og tenker ovenfor han da.. noen som hjelpe meg å analysere han? jeg er så forvirret, og orker ikke å tenke mer på dette. men det er jo en umulig sak! ← Det virker ikke som denne mannen har respekt for deg i det hele tatt. " Men Lise nå er vi ikke alene?" Ikke tør han vise følelser? ....Prøv å komme deg videre- ikke verdt å kaste vekk tanker og tid på en fyr som virker umoden og barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #5 Del Skrevet 14. august 2006 han har vært sånn hele veien egentlig.. og han sier selv han vil forandre på seg, for han vet han blir slik! har har ikke lett for å åpne seg, så den dagen har fortalte mg dette ble jeg veldig glad:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #6 Del Skrevet 14. august 2006 Det virker ikke som denne mannen har respekt for deg i det hele tatt. " Men Lise nå er vi ikke alene?" Ikke tør han vise følelser? ....Prøv å komme deg videre- ikke verdt å kaste vekk tanker og tid på en fyr som virker umoden og barnslig. ja, dette har jeg tenkt veldig selv. nå er vi rikitg nok unge, 22 år. men han er klar over oppførselen sin selv, og vil forandre det. men jeg vet ikke. jeg er temmelig forvirret egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #7 Del Skrevet 14. august 2006 Tro meg-de forandrer seg aldri;) når man er 22 år skal det meste "være på plass" og det er inkludert personlighet og væremåte. Eneste som kan vekke ham er en han virkelig blir glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #8 Del Skrevet 14. august 2006 Dere er jo ikke ilag så det er kanskje ikke så rart at han ikke vil vise det foran andre! Latterlig hvordan dere andre kan avfeie han på den måten, snakk om å analysere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #9 Del Skrevet 14. august 2006 Dere er jo ikke ilag så det er kanskje ikke så rart at han ikke vil vise det foran andre! Latterlig hvordan dere andre kan avfeie han på den måten, snakk om å analysere! ← Jeg har "analysert" ut fra egne erfaringer. Hvis man er glad i ett menneske så viser man det tenker nå jeg;) Uansett så ønsker jeg henne all lykke til og håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #10 Del Skrevet 25. august 2006 Hvorfor vil han ikke vise vennene sine at han er interessert i deg? Kanskje fordi hun har vært med den ene kameraten??? Hadde nok heller ikke vært med en som kompissen min har vært på...liksom at han vet for mye om hun. Kunne nok hatt hu som knullveninne uten at vennene mine viste om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestetigjest Skrevet 25. august 2006 #11 Del Skrevet 25. august 2006 Synest hun viser lite respekt for han jeg. Hun har jo ikke tatt noe standpunkt og sier selv at hun er dårlig til å ta initiativet. Kanskje han lurer på hvor han har henne. Dessuten har hun vært sammen med kompisen til fyren. Vingle og avvente... men mannen skal være klar, er han ikke det er han drittsekk og helt sikkert psykopat med heksete mor. Jadda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr dude Skrevet 4. september 2006 #12 Del Skrevet 4. september 2006 Hei Det er vanskelig å dømme folk utifra et leser innlegg, men jeg skal gjøre mitt beste. Hvorfor!? - Jo fordi akkurat nå har jeg ikke noe bedre å gjøre. Så litt om meg selv, jeg er 23, gutt. Det var det... Ok, tilbake til topic. Han kompisen din virker litt umoden som ikke tør å vise hva han føler ovenfor vennene hans, det synes jeg er litt rart. Hvorfor umoden? -Jo fordi han har ikke baller nok til å drite seg ut, eller redd for at folk ler av han. Man skal alltid si det man føler og ikke lyve eller leke en annen person, for da blir man "missforstått" og missforståelser er ikke bra for noe som helst. Det å tør å være seg selv uansett hvem man omgås med er veldig viktig, for da vil man få tilbakemeldinger som baserer på den personen vi virkelig er. Kompisen din leker tøff i trynet osv foran kameratene hans, dette er kanskje fordi du er i nærheten og han vil ikke at du skal tro at han er en pingle som folk kan kødde med osv. Mange fjortisser som er sånn Men gutten vil selv forandre på dette punktet så jeg tror det skal ikke være noe problem... Med tiden. Jeg tror du har forelskelse-symptomet, dette er veldig vanlig og forekommer når man er forelsket (det sier jo selv). Og symptomene er: -man har problemer med konsentrasjonen. -mat lysten er borte -man er i lykkerus og er positiv til nesten alt ..Jeg husker ikke mer, men dette er vanlige ting som alle vet men som ingen bryr seg om når man skal betrakte eller bedømme sin utkårede, og dermed havner inn i et forhold som man angrer etterhvert. Jeg har sett mange forholder til vennene mine som har gått i stykker fordi de er missfornøyde med hverandre, selvom noen har vært sammen i 2-3 år +++ Mennesker er så rare, vi forventer å bli fornøyd selvom vi vet at ingenting i verden er perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå