Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vurderer å gå og se Nynnes dagbok på kino. Noen som har sett den? Hva syntes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var og så den på lørdag. Ganske god underholdning, lo godt. Hvis du likte Bridget Jones, så liker du nok denne. Er litt mer frigjort, men gud som jeg lo noen ganger. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Den er dansk...er den ikke?

Skrevet

Jeg har lyst til å se den, skal vi gå sammen? :)

Skrevet

Den har jeg også lyst til å se... Høres ut som en film for meg!! :ler:

Skrevet

Er den morsom for mannebein også, eller bør man helst se den sammen med en venninne?

Skrevet (endret)

Ja, det er en dansk film. Og det merkes må jeg jo si. Den er som sagt litt Bridget Jones, men med mer nakenhet. Jeg skal innrømme at ofte gjør nakenhet meg litt flau, men i denne filmen (uten at jeg vil røpe for mye) er det en del av den morsomme greia. Herregud, det er en hendelse hvor jeg lo så jeg holdte på å tisse på meg (faktisk), fordi scenarioet var så absurd, men allikevel realistisk. Filmen er ingen kopi av Bridget Jones, så for meg som er Bridget-elsker ødela det ingenting på filmopplevelsen. Det er en litt annen setting, andre mennnesker. Og slutten er ikke minst veldig søt. :) Men humoren er i samme Bridget Jones-stil. Er i samme gata som Marian Keys og alle disse Shopoholiker-bøkene, ikke at jeg er noen ekspert.

Om den er noe for gutta? Tja, kunne kanskje være verdt å se med ei venninne, men det satt nå mannfolk i salen som prøvde å ikke le, sikkert fordi de var dratt med av kjerringene sine. :ler: Ganske komisk å observere, men det virket som de syntes det var gøy de også.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...