Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter graviditet og fødsel kan det virke som om kroppen min har omdisponert seg litt. Resultat; Ingen av de gamle buksene mine sitter pent (eller godt) lenger.

Fasongen er rett og slett feil, og det kan se ut som om det eneste salggjørende er å gå til anskaffelse av bukser med litt høyere liv. Linning omtrent til navlen tror jeg gjør susen.

Noensom kan anbefale ei ok bukse? (Hadde selvfølgelig vært best å gå runden og prøve selv, men med ei snuppe på 5 uker som ennå ikke helt ser gleden av å være med mamma i klesbutikker,haddedet vært godt å slippe.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Acne-jeansene er litt høyere i livet, men fasongene ellers skal jeg ikke uttale meg om.

Skrevet

I den litt rimeligere prisklassen har Lee kommet med en ny modell som heter Page, som har noe høyere liv. Kommer i svart, gråsvart og så har jeg sett en mørkeblå i Sverige som jeg ikke er sikker på om kommer hit.

Skrevet

hvordan er denne nye modellen til lee sånn elllers da? hørtes perfekt ut for meg som liker lee, men som synes at desotoo er for lav...

tror dere de har den på carlings/jc nå?

Skrevet

Modellen jeg nevnte har smale ben og finnes i alle fall på Carlings.

Skrevet

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ventet ihvertfall to mnd til med å gå til innkjøp av dyre bukser. Du vil bli smalere i livet og da vil du legge bort den nyinnkjøpte buksa... og det er knallkjipt hvis du har lagt over 1000 lappen i den.

Snakker av erfaring etter to stk fødsler.. Så hvis du skal ha noen mellomfase bukser ville jeg stukket innom vero moda eller noe slikt og fått hjelp av betjeningen.

Skrevet
Hadde jeg vært deg, hadde jeg ventet ihvertfall to mnd til med å gå til innkjøp av dyre bukser. Du vil bli smalere i livet og da vil du legge  bort den nyinnkjøpte buksa... og det er knallkjipt hvis du har lagt over 1000 lappen i den.

Snakker av erfaring etter to stk fødsler.. Så hvis du skal ha noen mellomfase bukser ville jeg stukket innom vero moda eller noe slikt og fått hjelp av betjeningen.

Enig! De gamle buksene kommer sansynligvis til å passe perfekt etter ca 6 uker. Smør deg med litt tålmodighet.

Skrevet

Hvis du vil ha et billig alternativ kan du prøve H&Ms "Loyal". Den er litt høyere i livet og passer min rumpe perfekt! Fikk faktisk tipset i en tråd her inne, og jeg er strålende fornøyd. Jeg betalte 398,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...