Gå til innhold

Bror og søster som er gift..

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Sitter og ser på akutten (repriser :) ), hvor et ungt ektepar tok noen tester for å sjekke hvorfor de ikke klarte å bli svanger.

Så viser testene at de er søsken, at deres single mødre rett og slett har hatt seg med samme mann.

Dette går jo strengt tatt an, spesielt i lille norge. Jeg kjenner personlig en mann som har 6 barn med til sammen 3 forskjellige kvinner, og ikke alle barna har kontakt med hverandre.

Hva gjør man i en slik situasjon? Når man har felles far, og får vite dette først etter å ha levd som mann og kone i mange år? Man elsker hverandre, og har funnet lykken. Man vil stifte familie.

Men hva gjør man da, når bomben slår ned, at man egentlig er søsken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde seg ikke med samme mann. Var i samme sædbank.

Syns synd i dem :grine:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja jeg også!

kjærelighet er vanskelig å finne!!

Skrevet

De så så glade ut sammen.

Jeg håper de finner ut av ting.

Godt ho dama sier unnskyld til den "hvite" legen :frustrert:

Skrevet

De fortsetter sammen. Weee.

Det var da enda godt det da.

:klem:

Skrevet

Dems barn tenker du på?

De skulle jo få sperm fra spermbank de og.

Gjest Ninakanin
Skrevet

åja jeg gikk på do.

Men tenk om de får sperm fra faren deres da?

Skrevet

:ler:

Vil tro de velger en annen spermbank.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Men hva om han har spermet litt rundtomkring :klø: ?

Skrevet

Kverulant.

Vil hvertfall tvile på at det vil gå.

Når det var vanskelig for bror og søster å bli gravid må det vel være vanskelig for far og datter.

kanskje? :klø:

Gjest Ninakanin
Skrevet
Kverulant.

Vil hvertfall tvile på at det vil gå.

Når det var vanskelig for bror og søster å bli gravid må det vel være vanskelig for far og datter.

kanskje?  :klø:

:ler:

Ja er jeg ikke flink? :ler:

Men ja, det må jo være vanskelig.. Det er jo USA da, man vet jo aldri hva de får til der borte.

Men sånn moralsk sett, så synes jeg valget deres var lurt :)

Skrevet

Jeg og......

De var jo "bare" blods søsken. De føltes vel ikke som det siden de aldri hadde kjent hverandre som slekt.

Skrevet

Hmm... Det er nok mulig. Men de fleste foreldre har vel litt oversikt over hvem og hvor barna deres er, selv om ungene kanskje ikke kjenner hverandre.

Men jeg leste et eller annet sted at det er sjanser for å bli seksuelt tiltrukket/forelsket i familiemedlemmer som man ikke har kjent i oppveksten (adopsjon osv). Det var noe med at men gjenkjente sine egne gener, og ble tiltrukket fordi personen lignet deg selv biologisk... Skummelt...

Gjest -eline-
Skrevet
Hmm... Det er nok mulig. Men de fleste foreldre har vel litt oversikt over hvem og hvor barna deres er, selv om ungene kanskje ikke kjenner hverandre.

I den episoden som var nevnt i Strong Medicine (japp, ikke akutten nei) så var de begge et resultat av at mødrene deres hadde gått til spermbank...ergo så visste de ikke hvem faren er.

Men jeg leste et eller annet sted at det er sjanser for å bli seksuelt tiltrukket/forelsket i familiemedlemmer som man ikke har kjent i oppveksten (adopsjon osv). Det var noe med at men gjenkjente sine egne gener, og ble tiltrukket fordi personen lignet deg selv biologisk... Skummelt...

Spookey!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...