Gå til innhold

Reisetrille

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Vi skal på ferietur og har tenkt å kjøpe en reisetrille til MiniMe på snart 2år. Hun sover fortsatt i vogna på dagtid og vil derfor ha en vogn som er nedfellbar.

Vil helst ha en paraplytrille, men er litt bekymret for at den blir vanskelig å trille ettersom paraplytriller har mindre hjul enn andre triller.

Har sett litt på Carena lieback lux.

Noen som har erfaring med denne eller andre paraplytriller med nedfellbar rygg?

Taknemmlig for svar, jeg er bare helt forvirret i trille-jungelen ;)

Endret av Frk Doodad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er superfornøyd med min fra Carena. det er ikke en paraplytrille, men den slåes sammen veldig enkelt, man trenger bare en hånd! Husker ikke hva modellen heter, men den har håndtak som er som en sammenhengende bøyle med "slåsammen-mekanisme" i håndtaket. Man bare trykker inn en rød knapp, vrit og trykker ned. Og så er det god plass under til varer, holder til kopp for mamman :) og store gode hjul. Sønnen min sov godt i denne og jeg klarte å komme meg av og å tog uten alt for store vanskeligheter.

tingeling

Skrevet
er superfornøyd med min fra Carena. det er ikke en paraplytrille, men den slåes sammen veldig enkelt, man trenger bare en hånd! Husker ikke hva modellen heter, men den har håndtak som er som en sammenhengende bøyle med "slåsammen-mekanisme" i håndtaket. Man bare trykker inn en rød knapp, vrit og trykker ned. Og så er det god plass under til varer, holder til kopp for mamman :) og store gode hjul. Sønnen min sov godt i denne og jeg klarte å komme meg av og å tog uten alt for store vanskeligheter.

tingeling

Kanskje det er Carena Easy du har, har sett på den også. Kjempefin vogn :)

Har en Tautonia Y2K som vi har brukt helt fra hun var nyfødt, synes Easy blir litt for lik den. Er derfor jeg har lyst på paraplytrille. Har ikke lyst til å ta med tautonian på fly flere ganger, den begynner å bli litt medtatt etter tidligere flyturer og vil gjerne at vognen holder til et barn til :)

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt Carena Lieback Lux!

VELDIG fornøyd! Den er litt bedre mtp sammenslåing enn Carena Easy, siden den blir 'paraply'...

Lette mye og kom frem til at Lux var det beste alternativet i en OK prisklasse.

Den koster 999 kr på Babyshop - og 799 kr på Barneverden! Penger spart :)

Skrevet

Den koster 999 kr på Babyshop - og 799 kr på Barneverden! Penger spart :)

Er Barneverden den nettbutikken her, fant den ikke der....

Skrevet

Sjekket også den nettbutikken, men fant den ikke :forvirret:

Kanskje det er en butikk i Oslo som heter barneverden?

Skrevet

barneverden ligger i sandvika og på alnabru utenfor oslo. Kjøpte min carena der fro 799,- Det er carena easy vi har :)

tingeling

Skrevet
Sjekket også den nettbutikken, men fant den ikke :forvirret:

Kanskje det er en butikk i Oslo som heter barneverden?

Ja det er på Alnabru og Sandvika + Åsane utenfor Bergen mener jeg. Det står vel på Barneverden sine nettsider hvor butikkene ligger.

Men nettbutikken er dårlig ja, uff :(

Carena Lieback Lux: paraply-trille-sammenslåing

Carena Easy: IKKE paraply-sammenslåing

...så det kommer vel an på behovet ditt. Mitt var at trilla skulle ta LITEN plass, og da ble ikke Easy aktuell.

Skrevet

...så det kommer vel an på behovet ditt. Mitt var at trilla skulle ta LITEN plass, og da ble ikke Easy aktuell.

Enig, så da blir det nok paraplytrilla på oss også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...