Gå til innhold

Hva ville du gjort i denne situasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du rote med en/ei som er gift/samboer? Hvis du da ble forelsket i personen, ville du gjort alt for å ødelegge hans/hennes forhold, slik at dere kunne bli sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg ville ikke gjort noe.

H*n måtte selv bestemme om h*n vil ut av forholdet for å være sammen med meg i stede.

Ville ikke prøvd med vilje å ødelegge noe som helst.

Skrevet

Tja... godt mulig jeg ville rotet med denne personen. MEN jeg ville IKKE gjort alt for å ødelegge forholdet hans/hennes - det ville nok fint ødelagt seg selv etterhvert...

Skrevet

Jeg skal ikke si at jeg _aldri_ hadde gjort det, for sikker kan en jo ikke være. -men hadde ikke gjort noenting for å ødelegge motpartens forhold, det får h*n ordne opp i selv. Men over tid så burde vedkommende gå ut av forholdet viss h*n skulle fortsatt ville være sammen med meg i stede.

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe imot å rotet med en, men håper jeg hadde klart å stanse meg selv. Blir så fort forelska, og da blir alt bare vondt. og selv omd en personen var snill, så vet jeg ikke omjeg ville hatt en som var utro på den måten heller.

Skrevet
Tja... godt mulig jeg ville rotet med denne personen. MEN jeg ville IKKE gjort alt for å ødelegge forholdet hans/hennes - det ville nok fint ødelagt seg selv etterhvert...

Om jeg hadde vært singel og ikke hatt noen større romantiske interesser i personen, så hadde jeg vært helt enig i dette innlegget.

Skrevet
Om jeg hadde vært singel og ikke hatt noen større romantiske interesser i personen, så hadde jeg vært helt enig i dette  innlegget.

w

Skrevet
Nei jeg ville ikke gjort noe.

H*n måtte selv bestemme om h*n vil ut av forholdet for å være sammen med meg i stede.

Ville ikke prøvd med vilje å ødelegge noe som helst.

Enig med deg. Er dessuten usikker på om jeg ville hatt en mann som var villig til å være utro mot sin samboer/kone. Kan han gjøre det mot henne kan han også gjøre det mot meg.

Skrevet

Nei. Hadde jeg kommet i en situasjon i det hele tatt hvor en fyr prøvde seg på meg og hvor jeg fant ut at han var gift, hadde jeg mistet lysten på han tvert. Heldigvis.

Skrevet

Hvis han virkelig ville være sammen med deg, så hadde han ordnet opp i privatlivet sitt først, slik at de ville ha vært mulig. Gjør han ikke det, kaster du nok bort tiden din på en mann som enten ikke er glad nok i deg eller som er feig.

Da er det bedre å bare bryte kontakten med ham, og la forelskelsen dø ut. Den gjør jo forøvrig det mye lettere, hvis du ikke har noe forhold med ham først. Svir gjør det jo, men langsiktig er det bedre sånn :klem:

Skrevet
Nei. Hadde jeg kommet i en situasjon i det hele tatt hvor en fyr prøvde seg på meg og hvor jeg fant ut at han var gift, hadde jeg mistet lysten på han tvert. Heldigvis.

:Nikke:

Skrevet

Hva godt ville det kommer av å ødelegge for han på hjemmebane.. ? Tror ikke han ville syntes så mye om meg da akkurat... Jeg har vært i den situasjonen, ble kjempeforelska. Men det funket ikke for meg; jeg klarte ikke å være den andre kvinnen jeg. Så det ble slutt mellom oss, siden han ikke ville gå fra henne.

Trist og vondt skal jeg fortelle deg... men tror nok det er få som ønsker å "ødelegge" for han som evt har en partner.. hvilken start er det på et forhold? Han må jo ville være sammen med meg, jeg vil ikke tvinge noen... Vil han ikke ha meg da, så må jeg gå videre.. ikke sant?

Selv om det på vonde dager har sneket seg inn en tanke... enn om hun visste... så vil jeg aldri komme til å gjøre det, med mindre jeg finner ut at han driver / drev på med flere... da ville kanskje bitchen kommet frem, hvem vet :) Men sånn tror jeg ikke om han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...