Gå til innhold

Bryllupsgave...

Gjest Gjest_Lilli_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lilli_*
Skrevet

Hei!

Skal i bryllup til en veldig god venninne om noen uker. Foreldrene mine kjenner ho også godt, så de har spleisa med meg og mannen min på en del av et servise de ønsker seg. (ikke bare en kopp altså:-) )

Men jeg vil så gjerne gi ho noe personlig bare fra meg.. går det an? Og forslag til hva det kunne være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja utenom den gaven burde nå gå bra,

men har ingen forslag dessverre nå :sjenert:

Skrevet

Så lenge det er i tillegg til noe som er til begge to, går vel det fint.

Skrevet

Jeg syns det er litt rart med presang til bare en av dem, siden det nå engang er feiring av at de binder seg sammen det er.

Tror kanskje jeg heller ville gitt noe på forhånd da. Kanskje i utdrikningslaget?

Skrevet

Om du føler for å gjøre det så synes jeg fint du kan gi bruden en gave i tillegg til fellesgaven dere har kjøpt til dem begge. Hva med gavekort på massasje, hudpleie e.l? Sikkert godt for henne å stresse litt ned, og en slik gave blir jo personlig fordi at du unnet henne litt velvære etter bryllupet ;)

Skrevet
Jeg syns det er litt rart med presang til bare en av dem, siden det nå engang er feiring av at de binder seg sammen det er.

Tror kanskje jeg heller ville gitt noe på forhånd da. Kanskje i utdrikningslaget?

Signerer denne. Kanskje ikke i utdrikkingslaget, hvis det bare er du som har en presang til henne, men personlig overlevering enten rett før eller rett etter bryllupet. Kanskje rett før og ønske henne lykke til på den store dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...