Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går i mye dressbukser, tweedbukser og skjørt på jobb, og pleier å ha skjorte til. Jeg har 2 skjorter jeg er kjempeglad i, men jeg synes de er alt for lange :/ Det blir seende litt "dass ut" å ha skjorta utenfor når den er for lang synes jeg, men tar jeg den oppi føler jeg meg som en stappa pølse. Pleier dere å ha skjorta utapå eller inni buksa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg går i mye dressbukser, tweedbukser og skjørt på jobb, og pleier å ha skjorte til. Jeg har 2 skjorter jeg er kjempeglad i, men jeg synes de er alt for lange :/ Det blir seende litt "dass ut" å ha skjorta utenfor når den er for lang synes jeg, men tar jeg den oppi føler jeg meg som en stappa pølse. Pleier dere å ha skjorta utapå eller inni buksa?

Kommer an på skjorta og resten av anrekket. Har jeg en casual skjorte til jeans (og det er bra passform på skjorta), har jeg den gjerne utenpå. Skjorte til dressbukser og skjørt bør være stukket ned i underdelen, synes jeg. Ellers kan man se litt shabby ut. Det verste er når man har skjorter uten passform utenpå smale bukser/skjørt... Da ser man kjempestor ut oventil.

Skrevet

Jeg syr dem opp, om de henger for slask. :) Stappes dem oppi, blir det litt Drew Carey.

Skrevet

Hvis sjortene har pen passform (figursydd og ikke for lange) synes jeg det er pent å ha dem utenpå uavhengig om man går i jeans, skjørt eller dressbukse.

Vide baggy skjorter er sjelden pent, men de må iallefall stappes inni dressbuksa eller skjørtet.

Skrevet
Kommer an på skjorta og resten av anrekket. Har jeg en casual skjorte til jeans (og det er bra passform på skjorta), har jeg den gjerne utenpå. Skjorte til dressbukser og skjørt bør være stukket ned i underdelen, synes jeg. Ellers kan man se litt shabby ut. Det verste er når man har skjorter uten passform utenpå smale bukser/skjørt... Da ser man kjempestor ut oventil.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...