snagglepusnos Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 på tirsdag starter studietiden for min del,og sikkert for mange andre også? hva skal du ha på deg? Har alltid en tendens til å safe veldig, med svart bukse og hvit genser, altså ganske nøytralt og kjedelig.Men i år har jeg funnet de perfekte jeans, de sitter perfekt, ikke for trang og ikke for stor. og en knall lysgrønn t skjorte, eller evnt. lysegul tynn genser. ( kommer jo ann på været selvfølgelig) Sminke og hår er det værre med,men får vel prøve å være mest mulig naturlig
Krista83 Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Jeg har ikke studiestart før mandag 21, så hva jeg skal ha på meg aner jeg ikke. Svært få nye mennesker på det faget jeg skal ha, så alle kjenner meg jo så jeg slipper heldigvis å gjøre noe førsteinntrykk.
snagglepusnos Skrevet 14. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2006 Jeg har ikke studiestart før mandag 21, så hva jeg skal ha på meg aner jeg ikke. Svært få nye mennesker på det faget jeg skal ha, så alle kjenner meg jo så jeg slipper heldigvis å gjøre noe førsteinntrykk. ← Du er heldig da,kjenner ingen fra før jeg,som jeg vet om ihvertfall..Men det går nok greit:)
Amalie_85 Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Begynner den 22 jeg. Gruer meg skikkelig. Vet ikke hva jeg skal ha på meg enda. Men jeg har alt begynt å tenke på det. Gruer meg masse Det som jeg syns er værst er vel det at jeg ikke har noen fine sko visst det ikke blir skikkelig godt vær.
tommeline Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 (endret) Dere skal begynne å STUDERE og gjør ANTREKKET til et problem... :klø: Ta på deg noe du syns er fint og føler deg vel i! Har hatt min første skoledag, og hadde på meg en halvlang bukse og t-skjortebluse. Folk er forskjellige og kler seg forsekjellig: skjørt, dongeribukser, andre bukser, sandaler, høye hæler, joggesko.... Endret 14. august 2006 av tommeline
Amalie_85 Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 Dere skal begynne å STUDERE og gjør ANTREKKET til et problem... :klø: Ta på deg noe du syns er fint og føler deg vel i! Har hatt min første skoledag, og hadde på meg en halvlang bukse og t-skjortebluse. Folk er forskjellige og kler seg forsekjellig: skjørt, dongeribukser, andre bukser, sandaler, høye hæler, joggesko.... ← Ja jeg bekymrer meg for å ikke gjøre et godt første inntrykk. Jeg kjenner jo ingen der. Tummelt
tommeline Skrevet 14. august 2006 #8 Skrevet 14. august 2006 Ja jeg bekymrer meg for å ikke gjøre et godt første inntrykk. Jeg kjenner jo ingen der. Tummelt ← Jeg skjønner veldig godt følelsen! Nytt sted med bare ukjente... har vært gjennom det noen ganger selv. Mitt råd er at du går med noe du selv syns er ok, og heller bruker energien din på å bli kjent med folk!
Gjest -eline- Skrevet 14. august 2006 #9 Skrevet 14. august 2006 Har ikke begynt å tenke på det engang, er litt glad jeg har sett bilde av noen av de jeg skal starte i klasse med, var beroligende å se hva de brukte å ha på seg gitt Starter heldigvis ikke før 28. august så jeg har litt tid på å finne ut hva jeg skal kle på meg, men jeg synes det å starte i ny klasse er superskummelt og man har jo lyst til å se sitt beste ut...
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2006 #10 Skrevet 14. august 2006 Det vet jeg neimen ikke. Fikk plutselig veldig behov for å dra og titte litt i butikkene..
Gjest 2324 Skrevet 14. august 2006 #11 Skrevet 14. august 2006 Aner ikke. Jeans i hvertfall, men utover det aner jeg ikke. Tror jeg skal ut å kjøpe meg en genser eller noe slik. Er i samme situasjon som mange andre, kjenner ingen og vil jo gjøre godt inntrykk.
Gjest baby-E Skrevet 14. august 2006 #12 Skrevet 14. august 2006 begynner på torsdag. Har ikke tenkt på hva jeg skal ha på jeg.
Gjest Gjest_minni_* Skrevet 14. august 2006 #13 Skrevet 14. august 2006 Jeg begynner også på skolen i morgen! Vet ikke hva jeg skal ha på meg, men tror det blir enten jeans eller et miniskjørt, og en eller annen topp. Kommer litt an på været. Hvilke utdanninger begynner dere på? og hvor? Jeg begynner på sykepleien i Oslo.
Gjest baby-E Skrevet 14. august 2006 #14 Skrevet 14. august 2006 Hvilke utdanninger begynner dere på? og hvor? Jeg begynner på sykepleien i Oslo. ← jeg skal begynne på tredje året på sykepleien i oslo.
Gjest -eline- Skrevet 14. august 2006 #15 Skrevet 14. august 2006 Hvilke utdanninger begynner dere på? og hvor? ← Skal ta master i design ved Kunsthøgskolen i Oslo... Så strengt tatt så kunne jeg vel tredd på meg hva som helst og de ville vel ikke leet et øyelokk... Men så var det dette med å trives i det man har på seg og slikt
Knurr Skrevet 14. august 2006 #16 Skrevet 14. august 2006 Jeg begynner ikke før etter jul, men jeg har tenkt over det allerede. Prøvd å tenke værforhold og sånt. Jeg planlegger alltid lang tid i forveien (begynt på mange nye skoler gitt), også ender jeg opp med noe helt annet på dagen fordi jeg har en feit/slank/blek/solbrun/kvisete/etc-dag.
snagglepusnos Skrevet 14. august 2006 Forfatter #17 Skrevet 14. august 2006 Jeg begynner også på skolen i morgen! Vet ikke hva jeg skal ha på meg, men tror det blir enten jeans eller et miniskjørt, og en eller annen topp. Kommer litt an på været. Hvilke utdanninger begynner dere på? og hvor? Jeg begynner på sykepleien i Oslo. ← jeg begynner på førskolelærer i oslo
Aiv Skrevet 14. august 2006 #18 Skrevet 14. august 2006 Jeg skal bare gå to timer på skolen 4 ganger i uken.. Er nesten ikke noe vits i å pynte seg engang Hvis ikke drømmegutten er på min seminargruppe da
Saeria Skrevet 14. august 2006 #20 Skrevet 14. august 2006 Har ikke tenkt å det. Det blir sikkert jeans og en topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå