Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gerdmar
Skrevet

Hei

Jeg er en kvinne i 40 åra fra Hedmark, og jeg elsker å ha på meg lange deilige vinterkåper. Hadde vært artig å få vite hvilke vinterkåper andre liker å ha på seg.

Hilsen Gerd

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Er dette med vinterkåper for deg en fetisj eller?

Milla

Skrevet

Jeg liker ikke kåper jeg!

Har en 3/4-lang "juksekåpe" som jeg bruker til daglig fordi den er så varm!

Lang kåpe bruker jeg bare i jula og i begravelser.

Gjest Zalomine
Skrevet

Har ikke kåpe jeg, men ønsker meg en til disse situasjonene da jeg går ut med en kort kjole eller skjørt, og tynne strømper. Dette er stort sett jula ja. Altså en lang kåpe ønsker jeg meg. Til julefester, juleselskaper, nyttår, og disse andre gangene når det er kaldt ute, og lite klær ellers...

Gjest gjesta
Skrevet

Har en fotsid ullkåpe, men denne brukes kun når jeg har finklær under. Til daglig trives jeg best i 3/4 lengde - varmt og godt og lett å gå med. Før i tiden brukte jeg også korte jakker, men orker ikke fryse rompa av meg lenger.

Skrevet

Jeg finner ingen fine kåper i min størrelse. Greit nok at jeg er feit, men må de lage klær i store størrelser til potetkroppsform? Alt ser jo ut som en sekk jo :kjempesinna:

Skrevet

Jeg kjøpte en beige litt utradisjonell kåpe for et år siden. Da hedde jeg min andre kul på magen og følte meg plutselig fryktelig voksen :tunge1:

Men nå kvier jeg meg for å gå med den, selv om den er både fin og behagelig.

Jeg har blitt meg selv igjen...(hormoner spiller oss de merkeligste puss)

Gjest Anonymous
Skrevet

beige figursydd kåpe i børstet ull, med pelskant. Plages litt med å ha pelskant, og vurderer å få sydd på fuskepels; kåpen var en gave, så jeg fikk ikke protestert. den rekker til midt på leggen, og ypperlig til de skikkelig kalde dagene.

favoritten er vel en omsydd kamelhårsjakke (var kåpe), også den i beige.

i dag rekker den midt på låret, har dobbelknapping(?), og er "pen og tøff" på samme tid. det beste er alikevel nesten mine votter og sjal i angora-ull, knallvarmt og så deilig, lett og mykt..(thihi)

*ravna*

Skrevet

Jeg elsker min svarte 3/4 lange duffelcoat med hette.

Skrevet

Jeg fikk en lang ullkåpe i gave i fjor vinter. ( Min første) Den er deilig og varm og blir brukt til både fest og hverdag. :P

Gjest eminel
Skrevet

Har en beige, lang, innsvinget, fôret skinnjakke med pelskant. Fikk den til jul!! Den er helt herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...