Gjest Lea Skrevet 6. januar 2003 #2 Skrevet 6. januar 2003 Tror at det er noe "trøbbel" på MSN i dag.. Mener du at du ikke får logget på (slik som meg) eller har du andre problemer?
Kid-a Skrevet 6. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2003 Ja, jeg får ikke logget på... ingen andre problemer, som jeg vet om ednu. Den som lever får se... Ha en fin dag!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. januar 2003 #4 Skrevet 6. januar 2003 Jeg får heller ikke logget på min messenger nå. Milla
Gjest Zalomine Skrevet 6. januar 2003 #5 Skrevet 6. januar 2003 Og det får heller ikke jeg. Så da trøster vi oss med KG så lenge. Eller, jeg for min del tar en dusj. Hjemme alene, sambo jobber uventet overtid, så da sitter jeg her da... lang, varm dusj ja, det hjelper sikkert på humøret
Gjest Lea Skrevet 6. januar 2003 #6 Skrevet 6. januar 2003 Spiller ingen rolle om messenger'n er borte en stund. Da slipper vi jo sånne "plupp"-lyder hver gang folk logger seg på. Har blokkert alle utenom EN uansett jeg.. :D
Gjest Zalomine Skrevet 6. januar 2003 #7 Skrevet 6. januar 2003 Spiller ikke så stor rolle for meg heller, for jeg snakker nesten aldri med noen der Har bare en blokkert jeg, og det fordi det var en jeg slett ikke ville snakke med (hvor han "fant meg" vites ikke) og da han sa at jeg ikke kunne nekte ham, ja så blokekrte jeg ham. Så slipper jeg å huske på at han finnes Men sånn bortsett fra det, så liker jeg at ting funker jeg, selv om jeg ikke bruker dem
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. januar 2003 #8 Skrevet 6. januar 2003 Jeg liker messenger, det er ett enkelt og greit program for å holde kontakten med gode venner. Endel venner av meg som studerer ved UiO har også funnet ut at det er det chatte-programmet som "krangler" minst med student-pc'ene. Milla
Gjest care Skrevet 6. januar 2003 #9 Skrevet 6. januar 2003 Halloen, er den enda ute hos dere. Jeg får ikke logget på...og klokken er 1955
Gjest Zalomine Skrevet 6. januar 2003 #11 Skrevet 6. januar 2003 Nå fikk jeg, nå fikk jeg, nå fikk jeg
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. januar 2003 #12 Skrevet 6. januar 2003 Nå fikk jeg logget på min messenger! Milla
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2003 #14 Skrevet 6. januar 2003 jeg liker at ting fungerer. msn er av denne grunn radert fra min pc. *ravna*
Kid-a Skrevet 6. januar 2003 Forfatter #15 Skrevet 6. januar 2003 Hos meg fungerer det fortsatt ikke....???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå