Gå til innhold

Når bestemte dere at dere skulle få barn?

Anbefalte innlegg

Gjest barneklar
Skrevet

Hvor lang ut i forholdet var dere da dere bestemte dere for en liten en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 år faktisk. Dvs.....hadde min kjære fått vilja ville det vel ikke gått mer enn 4 år men, jeg var litt usikker.

På den tiden vi fikk god tid til å bli godt kjent med hverandre. Nyte tiden alene. Reise på tur alene. Gjøre ganske mye ja uten unger på slep... Men når vi først av alt bestemte oss for at vi ønska barn tok det ikke lang tid før vi forsøkte og året etterpå ble vi foreldre. DET var stort ja!! :)

Skrevet

Vi har akkurat begynt å prøve. Har vært sammen i ni år. Jeg skulle gjerne ha hatt barn tidligere, men samboer har ikke vært klar før nå.

Skrevet

Vi kommer til å ha vært sammen i ca 7 år når vi begynner å tenke på å få barn..

Skrevet

Nå har ikke vi begynt å prøve enda, men har begynt å tenke på å kanskje bli foreldre en gang... (Ok, begynt å bli verpesyke...)

Men da vi gifter oss om ca 10 måneder, så har vi planer om å vente til etter bryllupet.

Nå har vi vært sammen i over to år. Kunne sikkert ventet lenger, men vi føler begge to at vi er klare for å bli foreldre. (Før har vi vært litt livredde ved tanken begge to...) Så vi har vært sammen i ca 3 år innen vi prøver, og da blir det fort 4 år innen vi faktisk er foreldre hvis vi har flaks og alt går greit... (Spennende dette her, har egentlig ikke lyst til å vente så lenge... Men har ikke lyst til å være høygravid i bryllupet mitt heller...)

Skrevet

Vi avklare at “det som skjer, det skjer” allerede før vi ble sammen. Jeg ville ikke havne i en situasjon hvor prevensjonen sviktet og vi var på hver vår planet ang abort.

Nå har vi vært sammen i ca 3 år, og har i de siste 2 årene begynt å snakke mer og mer om hva som praktisk sett bør ordnes før det kommer små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...