Gå til innhold

kvinner! er dere i ferd med å gå inn i historien som søppel

Angus

Anbefalte innlegg

hva tror dere om fremtiden ?  

hva slags fremtid skal vi ha sammen ?  

hvilken vei skal samfunnet og vi gå ?

Hvorfor ikke lage en tråd om dette her inne istedenfor å påpeke kvinners konstante, udugelige dumhet?

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Angus (eller whatever)

Hvis Kid-a har rett, og det du ønsker er en diskusjon (kanskje hun har rett?)...legg inn meningene dine på en måte som kan forstås. See?

Det å kaste inn en eller annen kjønnsbefengt, stupid synsegreie er innmari vanskelig å mobilisere noe annet enn glising av.

Jeg trodde mange menn var veldig kry av måten de saklig og systematisk greide å argumentere for sitt syn på. Mye av det som har blitt lagt inn av strenger, av såkalte menn, i den senere tid her inne tyder på at også dette er en myte som står for fall. Bratt fall.

Maiken

unskyld meg, men her sier du at de med de beste argumentasjonsteknikkene også sitter inne med sannheten.

Det jeg skrev var sannheten (selv om det var overdrevet). Det er en mening og et mål bak som ikke går ut på å sjikanere men å vekke. Jeg mener og står for det jeg skrev.

Jeg prøver å røske ut det jeg føler og mener (i over lang tid) på en så usminket måte som mulig.

Det er faktisk utrolig mange menn som jeg som sitter inne med omtrent samme følelse når det gjelder dere kvinner og relasjonene mellom oss.

Er det ikke bedre å si ting rett fra levra en gang i blant hvis man føler tungt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Det er faktisk utrolig mange menn som jeg som sitter inne med omtrent samme følelse når det gjelder dere kvinner og relasjonene mellom oss.

Dette mannlige fellesskapet som du hele tiden refererer til? Det skulle ikke tilfeldigvis være en gruppe menn som er samlet en sen kveld på ett grendehus over billig øl og mikobølgeovn tilbredt Grandiosa...

Ett lite hus langs fylkesveien hvor den undertrykte homoerotikken sitter godt inni veggene, og hvor dere kan få utløp for deres frustrasjon over at dere ikke får tak i noen kvinnfolk og dermed kommer opp med fikse teorier om umoralske kvinnfolk og hvordan alt var så mye bedre før, da kvinnen hørte hjemme på kjøkkenet, barbent og høygravid?

Bare en tanke.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, Angus. Du vekker ikke meg, ihvertfall. Like lite som en eller annen predikant som forsøker å fortelle meg at jeg er en syndefull skjøge som ikke lever med mine barns far og heller elsker å knulle med en fyr jeg ikke engang har sagt ja og amen til i kirken.

Det spiller fuck all hvem du henvender deg til. Du opptrer respektløst, barnslig og gjennomført useriøst.

Når du bruker ord som "søppel" og "dyr" om folk som er mer oppegående enn deg selv (ja...det vil nok finnes mange av dem når du generaliserer slik du gjør) så høres du bare enkel ut. Sorry.

Forøvrig så tror jeg fremtiden ser veldig lys ut så snart stigmatiserende, predikerende synsere som deg slutter å rakke ned på halvparten av jordas befolkning fordi de ikke lenger sitter med gjenkneppede knær og hender og flagrer til deg med henrykte øyenvipper (?) bare fordi du tilfeldigvis ble født med en pikk mellom bena.

Sløv og "stinkende" Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har du noe konkret og reelt å diskutere da, angus?

hvilke konkrete ting har du observert? hvilke historiske verker snakker du om? hva er moral?

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Når du bruker ord som "søppel" og "dyr" om folk som er mer oppegående enn deg selv (ja...det vil nok finnes mange av dem når du generaliserer slik du gjør) så høres du bare enkel ut. Sorry.

Sløv og "stinkende" Maiken

det var de ordene som passet best

foresten så er jeg ikke kristen eller religiøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det rart kvinner velger menn som er like...eller helst mer...oppegående og opplyst enn dem selv?

Hvem vil, med vettet i behold, velge en partner som omtaler seg og sitt kjønn på den måten der?

Runk i fred. Amen!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere mannfolk og kvinnfolk!

Jeg vil si at det er svært få mannfolk som er slik vi forventer at dere er! En som kaller seg L, beskriver (drømme)kvinnen.:

Tror du ikJeg vet ikke hva Angus mener, men jeg kan kort si deg noe om hva jeg legger i begrepet "en god kvinne":

Hun er sterk og selvstendig, intelligent og selvsikker. Hun har konkrete planer om hva hun vil oppnå med livet sitt, og hun søker etter beste evne å vokse som medmenneske. Hun er kjælen og kosete, glad i sex og glad i god mat - såvel selvlaget som ferdig tilbredet. Hun lytter til meg når jeg trenger det, og hun "låner meg litt dyne og en arm" når jeg kryper inntil henne om kvelden. Hun er sjarmerende og søt, elsker å le, har humor og elsker å få andre til å le. Hun har nærkontakt med sin egen substans, hvilket tilsier at hun har tenkt en og annen tanke om sin væren her på jorden. Hun er en diskusjonspartner som man kan bryne seg på, men som ikke står standhaftig på sitt dersom jeg har noe fornuftig å komme med. Hun er der for sine venner og sin familie, og hun tar oppmerksomt kontakt med dem som ikke har latt høre fra seg på en stund. Hun er meg fullstendig trofast, og hun har en absolutt og ufravikelig forståelse av grensegangen mellom flørt og utroskap. Hun gir av seg selv til sine omgivelser, men aller mest gir hun til meg.

Jeg vil ha en kar som er alt det L beskrev i begynnelsen?? Alt du ramset opp, ser de fleste av hos en mann! -Iallefall jeg!!!

Takk og lov for at vi er forskjellige!!!!

Kvinner er samlere og menn er jegere!

Menn går rett ut i en forettning og skyter seg en skjorte. Koste hva det koste vil!

-Kvinner går fra butikk til butikk og vurderer pris/kvalitet/og størrelser!

Og så Er det å snakke om forventninger!!!

Det ikke alle forventniger som innfris. -Og forventninger det er det viktig å snakke om, og bli eninge i i et parforhold!!!!

Det er derfor så mange ekteskap går i oppløsning da de har vært samboere en lang tid, og de FORVENTER at den andre skal forandre seg når de gifter seg!Det skjer ikke. Forandring tar mer eller mindre lang tid, og det er kun et eneste menneske som kan påvirke det, og det er en selv!

Jeg vil si jeg er akurat som en slik kvinne som du beskriver i ditt innlegg, bare at jeg er alenemor med ei lite jente. :) -Det trekker sikkert ned, ettersom et hannkjønn har spredt sine gener, og ikke du/dere som ikke tåler at en velger de beste genene. - Vi kvinner velger de sterkeste genene. Kroppen er mekanisk innstil på det . Nå fortiden er det penger som gir tryghet. Før var det muskler(Som kunne beskytte ungene og og dama mot ville dyr, og andre menn da i steinaldren)

Neste generasjon blir inteligensgenerasjonen, da å vite, gir trygghet! (teknologi/ helse-slik at man lever lenger- ha kunskap om bioterror etc.

Takk og lov for at alle ikke er likedan!

Jeg har mest gutte/mannfok venner! -Som kompiser! Jeg vet hvordan dere mannfolk mer eller mindre tenker!(eller skal vi si gutter som dere tenker!)

Dere er egoistiske. Aller er det. Både hunnkjønn og hannkjønn!

Dere vil ha sex "ville" damer!(Det er fantasiene deres)-Og så vil dere ha den snille typen til mor til deres barn!

Henger det sammen?

Hmmmmm, vi kvinner vil ha lidenskapelige og en kjærlige elskere!- og når hverdagen innhenter oss/dere, så blir dere gutter/menn forutsigende "ektemenn" som gaffler i dere maten og settes i sofaen og zapper på tv! -Og vi blir gående i samme leia!

Et knull hver lørdag eller hver helg!- Hvor spennende er det?

-Heldigvis har jeg funnet meg en jeg synes passe godt til min holdniger, forventninger, og tanker!

Så søppel finnes overalt! Men noen kaster gull og sølv oxo på søppeldynga!- Og noen går på søppeldynga og plukker det opp og gjør det rent, så det kan brukes på nytt!

P.S -Rart at folk skal kaste søppel ut av bilen sin når de kjører bil??!!! Som sneiper og tomme sigaretter???

Synes slik er idioti!

-ramla av da jeg fikk en tlf her. :lol:

Jeg bruker ikke å diskutere slike saker, da det er så lett å la følelsene skrives og rives med!

-Men nå har det vært så mye trakasering på oss kvinner her inne, så nå syntes jeg det gjorde seg med litt opplysning; HVORFOR det er slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...