Gå til innhold

kvinner! er dere i ferd med å gå inn i historien som søppel

Angus

Anbefalte innlegg

innlegget til kristian er et såkalt klassisk "støtter damene her i håp om å få meg fi###"

Slike menn opptrer i blant som beskyttere, men motivet er kanskje ikke like edelt - eller hva ?

Jaaaaaa Angus, der har du meg vettø :D

Har smisket med damene her inne i lang tid jeg, men du kan ta det helt med ro gutt, det har enda ikke gitt meg noen resultater :( (les f*itte).

Du skjønner det Angus, at det "menneskelige søppelet" du beskriver her inne er nemlig i stand til å tenke selv, og de har gjennomskuet meg for lengst.

Kanskje jeg heller burde følge ditt eksempel... liksom hevne meg og tråkke "søppla" ned i gjørma istedenfor?

Ifølge deg så er det jo slik de fleste menn tenker så da er jeg jo unnskyldt om jeg oppfører meg som en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristian -vi digger deg!!

Du kan gjerne få fitta mi... :sjarmor:

Jeg er jo uansett dømt ned i historiens søppel, mener jeg :hoho:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra 1 april er det åpent for DNA testing i barnesaker.

og da får vi vel enda en bekreftelse på hvilke kvinner vi har her :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt overgitt over at det kommer fler og fler "Waco -menn" her jeg ! Trodde det var noen få som hadde disse tankene, men ser til min store bekymring at det øker på. Snart ender vi vel opp med å overlate kg til dem ...så kan det bli "hvordan-snakke- dritt -om -kvinner- guiden" :o Hva slags mødre det er som har oppforstret slike sønner vil jeg ikke en gang spekulere på......men noen god jobb i å påvirke deres kvinnesyn kan de ikke ha gjort. :-?

Hvis dere har så mye imot oss " kvinnelig søppel" så finn et annet sted å leke! Vi har det fint her uten dere! (Sol sine sider skal være mer lekeplass for de som vil kverulere og slenge dritt .....de tar sikkert godt imot dere. )

Skal dere diskutere hvor dårlige vi er så gjør det et sted der dere får være i fred da ! ikke kom her på en kvinneside og forvent at vi skal si " å så hyggelig å høre da ...ja dere har jo heeeelt rett...at vi ikke har insett det selv :sjarmor:" Og hvorfor må man på død og live se etter feil hos hverandre??????? Nei er det rart det er krig i verden sier nå jeg ..... :o

..........51,52,53,54 ...teller videre nå jeg ....tror ikke jeg skal skrive mer i denne omgang ....

Virgo (lille meg 2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er helt overgitt over at det kommer fler og fler "Waco -menn" her jeg ! Trodde det var noen få som hadde disse tankene, men ser til min store bekymring at det øker på. Snart ender vi vel opp med å overlate kg til dem ...så kan det bli "hvordan-snakke- dritt -om -kvinner- guiden" :o Hva slags mødre det er som har oppforstret slike sønner vil jeg ikke en gang spekulere på......men noen god jobb i å påvirke deres kvinnesyn kan de ikke ha gjort.  :-?  

Hvis dere har så mye imot oss " kvinnelig søppel" så finn et annet sted å leke! Vi har det fint her uten dere!  (Sol sine sider skal være mer lekeplass for de som vil kverulere og slenge dritt .....de tar sikkert godt imot dere. )  

Skal dere diskutere hvor dårlige vi er så gjør det et sted der dere får være i fred da ! ikke kom her på en kvinneside og forvent at vi skal si " å så hyggelig å høre da ...ja dere har jo heeeelt rett...at vi ikke har insett det selv :sjarmor:"    Og hvorfor må man på død og live se etter feil hos hverandre??????? Nei er det rart det er krig i verden sier nå jeg ..... :o  

..........51,52,53,54 ...teller videre nå jeg ....tror ikke jeg skal skrive mer i denne omgang ....

Virgo (lille meg 2)

ja jøss

og hvem er det som i alle år har trengt seg inn i klubber og debattfora for menn. Ser ikke på noen områder at dere ikke sprenger dere inn.

sannheten er at dere ikke tåler at menn har noe for seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest givende i denne strengen, hittil, er Nelle!!!

Du er bare herlig.

Skitten søppelklem fra Maiken på dynga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg er helt overgitt over at det kommer fler og fler "Waco -menn" her jeg ! Trodde det var noen få som hadde disse tankene, men ser til min store bekymring at det øker på.

Det er mange waco- menn ute å går, men nå synes jeg at Big-Chief Gry skal komme på banen og få ryddet unna litt. Hvis ikke er jeg redd for at Kg ender som som SOL eller VG Debatt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange waco- menn ute å går, men nå synes jeg at Big-Chief Gry skal komme på banen og få ryddet unna litt. Hvis ikke er jeg redd for at Kg ender som som SOL eller VG Debatt.

Milla

du tåler med andre ord at dette ikke blir satt i fokus

kom jeg for tett innpå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kom her på en kvinneside og forvent at vi skal si " å så hyggelig å høre da ...ja dere har jo heeeelt rett...at vi ikke har insett det selv "

Hallo... tror du virkelig det er det de vil høre?? Det er ikke det, skjønner du. Disse "kvinnehaterne" (som forøvrig helt sikkert elsker oss), vil ha reaksjoner... og det får dem jo i bøtter og spann. Kanskje noe av det de skriver er sannhet??? Kanskje vi heller skal diskutere, enn å rope på noen som kan slette det vi er så himla redde for???

Kanskje de får akkurat de reaksjonene dem ønsker, og som bekrefter det synet de eventuelt måtte ha om oss kvinner???

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
du tåler med andre ord at dette ikke blir satt i fokus

kom jeg for tett innpå ?

Jeg har ikke noe imot en saklig diskusjon- svada derimot......

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Angus (eller whatever)

Hvis Kid-a har rett, og det du ønsker er en diskusjon (kanskje hun har rett?)...legg inn meningene dine på en måte som kan forstås. See?

Det å kaste inn en eller annen kjønnsbefengt, stupid synsegreie er innmari vanskelig å mobilisere noe annet enn glising av.

Jeg trodde mange menn var veldig kry av måten de saklig og systematisk greide å argumentere for sitt syn på. Mye av det som har blitt lagt inn av strenger, av såkalte menn, i den senere tid her inne tyder på at også dette er en myte som står for fall. Bratt fall.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har rett, selvfølgelig har jeg det... *flirer*

Jeg tror faktisk det er reaksjoner de er ute etter. Her får de oppmerksomhetsbehovet sitt dekket, og mer til. Menn synes det er morsomt med hysteriske damer... det finner man jo også nok av i denne tråden...

Ha en fin dag!

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitten søppelklem fra Maiken på dynga  :)

*fullstendig latterkick*

:hoho::hoho::hoho:

Er det ikke en eller annen tegnefilm om noen sånne vesener som lever på søppeldynga? Jeg tror de har bananskall på hodet og sånn...

*se for meg*

:hoho::hoho::hoho::hoho:

*synke ned i moralens avgrunn*

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Men for fan -jeg bruker jo tøybind!!! Teller ikke det, kanskje!!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for fan -jeg bruker jo tøybind!!! Teller ikke det, kanskje!!!???

Jo Nelle, klart det betyr noe :D

Utnevner Nelle til Dronning av søppledynga *gratulerer*

Bretter en flott Tiara av bananskall og kroner henne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, visst fankern veier tøybind opp for noe :) Sikkert nok til at du, hvis du er erkekjempeheldig....riktignok...er så bikkjeheldig (tenk deg det, du) at en mann (en mann, altså) vil ta deg med ut (i all offentlighet t.o.m!!!) og spise en burger på en BK eller en McD eller no'sånt!

Er du riktig heldig, så er Angus den som spør :o

Maiken (like skitten ennå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva med en utfordring til kvinnene her på forumet da

hva tror dere om fremtiden ?

hva slags fremtid skal vi ha sammen ?

hvilken vei skal samfunnet og vi gå ?

er dere ikke bekymret for en del av de elementene i samfunnet som dere mer eller mindre er talsmenn for ?

(og ikke kom med noen "barn av regnbuen" visjoner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva med en utfordring til kvinnene her på forumet da

hva tror dere om fremtiden ?

hva slags fremtid skal vi ha sammen ?

hvilken vei skal samfunnet og vi gå ?

er dere ikke bekymret for en del av de elementene i samfunnet som dere mer eller mindre er talsmenn for ?

(og ikke kom med noen "barn av regnbuen" visjoner)

I og med du har lagt ut denne tråden under "Seksualitet", regner jeg med det er det du er ute etter å vite våre tanker om...

Hva jeg tror om fremtiden? Jeg håper inderlig jeg får meg et skikkelig knull snart. Jeg har ikke klina med en gutt siden juli...

Hva slags fremtid skal vi ha sammen? Ehem... du og jeg? Neppe noen fremtid sammen... Men jeg håper virkelig på en fremtid med en gutt som har en tiltalende stemme og som har en aldri så liten fetisj for strømper og støvletter.

Hvilke vei skal samfunnet og vi gå? Jeg for min del har ikke noe behov for å gå -la meg heller komme. Kanskje tilogmed mer enn en gang?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...