Gå til innhold

Han kommer ikke.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på en ting.

Hva tenker, eller ville dere jenter trolig tenke, om dere hadde sex med en mann første gangen og han ikke kom under sex akten? Er det et nederlag for dere jenter, eller er det bare greit så lenge mannen ikke klager på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok automatisk tenkt at jeg var misslykket, men det er jo meg da.. :sjenert:

Skrevet
Jeg hadde nok automatisk tenkt at jeg var misslykket, men det er jo meg da..  :sjenert:

:Nikke: Enig!

Skrevet

Jeg ville tenkt at han var stresset fordi det var første gangen (jo yngre jo verre regner jeg med), masse forventningspress osv. Ville ikke lagt så mye i det.

Gjest splæsj
Skrevet

Ikkeno problem, så lenge vi begge hadde det fint. :)

Skrevet

Det hender av og til, tenk ikke for mye på det. ;)

Skrevet

Det hendte meg første gangen, men det var helt greit. Vi la ikke noe press på hverandre. Nå har vi kjempe bra sex liv.

Gjest *Just-Me*
Skrevet
Jeg hadde nok automatisk tenkt at jeg var misslykket, men det er jo meg da..  :sjenert:

Jeg må nok også si meg enig med denne.... Hadde følt det slik, selv om jeg vet at det ikke trengte å være grunnen...

Skrevet

Har opplevd det jeg. Vi hadde sex tre ganger den natten - en gang da vi la oss, en gang midt på natta og en på morningen - og han kom ikke før siste gangen. Jeg syntes det var litt merkelig, men jeg så jo at han hadde det godt og han sa han brukte å bli litt følelsesløs når alkohol var inne i bildet.

Jeg ser ikke problemet. Jeg er gift med han i dag, og har opplevd det et par ganger i ettertid. Han synes kanskje det er mer irriterende enn jeg... ;)

Skrevet

Jeg fikk heller ikke til aa komme förste gangen. Jeg fölte meg imidlertid ikke stresset, og hadde forutsett dette problemet -- noe jeg ogsaa hadde gjort klart for henne. Sex var rett og slett en ny maate aa faa orgasme paa, og jeg maatte läre meg selv hvordan jeg skulle komme paa denne maaten. Den förste gangen holdt vi paa en par-tre timer sammenhengende, men andre gangen gikk det fint :)

Skrevet

Som flere sier; det er ikke uvanlig. Og som start på et seksuelt forhold er det vel uansett bedre enn den mer kjente Klar, ferdig, ferdig.

Skrevet

Hvis det er alkohol med i bildet (det er det vel ofte første gang?) er dette svært vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...