Skybertine Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 (endret) Du får "bytte liv" med en i en uke, hvem ville du levd livet til denne uken? Endret 13. august 2006 av Skybertine
Gjest King James Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 (endret) Gud....så kunne jeg lært dere alle en lekse Endret 14. august 2006 av Keiser James
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Du får "bytte liv" med en i en uke, hvem ville du levd livet til denne uken? ← Hvem som helst egentlig. Bare for å se hvordan andres liv er. Tror jeg hadde blitt veldig glad i mitt eget liv da
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 George W. Bush, under forutsetning av at alle fullmakter følger med.
Viviwoom Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Jeg ville vært en eller annen steinrik superstjerne. Så ville jeg brukt den uken på å overføre alt jeg eide og hadde til min egen bankkonto. Etterpå kunne jeg ha vært meg selv igjen
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 Jeg ville vært Peter Gabriel, og så hadde jeg gjordt mitt/hans (!) beste for å få samla de andre kara i det tidligere symforockbandet Genesis sammen, danne et uavhengig plateselskap som ikke kunne styre musikken, komponert ny musikk i samme gate, dog ikke det samme igjen selv om det er umulig å gå lei av, som på 70-tallet. Det hadde vært blitt temmelig så spennende, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå