Gå til innhold

Hvordan/hvor finne en person til trekant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par som ønsker å få til dette, og har prøvd å finne noen lenge til oss. Prøvd på alle de opplagte stedene på nett, kontakt steder (Spray, Blink; Cupido, Eros mm), men uten hell.

Er det noen som kan gi oss et tips om hvordan vi endelig kan finne en person til oss? Noen med erfaring, som kan gi litt tips? Begynner å bli lei av å lete og lete.....

Videoannonse
Annonse
Gjest splæsj
Skrevet

Hvordan har teksten/innlegget deres vært formulert? Har dere ikke virket seriøse nok?

Har dere møtt noen personer? Stemte ikke kjemien?

For å hjelpe hadde det vært fint med noen flere detaljer.

Skrevet

Vi har vært veldig seriøse i innlegget/teksten/profilen vår, så jeg tror ikke det er der det ligger. Har ikke lagt ut noe bilde av en naken kropp, eller av oss selv heller. Kun sendt det, når vi har fått påvist med cam, at det er en jente vi snakker med og mye chatting, og ikke nok en gutt som synes det tydeligvis er veldig morro tema og tulle med.

Vi har ikke truffet noen til nå.

Skrevet

Hvis du er jenta i paret, så foreslår jeg at du legger deg inn alene som bifil, eller at du tenner på sex med jenter, og søker en annen jente. Da tror jeg kanskje du får flere svar, og det er jo mulig hun underveis har lyst til å ha trekant-sex med dere begge to.

Skrevet

Ja, da tenker du i chatte kanaler og i profiler regner jeg med. Har prøvd det, men når det kommer tilstykke må vi jo fortelle jenta at vi faktisk er et par, som også ønsker trekant. Faren ved at jeg som jente kun har sex med henne til å begynne med, er at hun andre kanskje føler seg litt tatt på senga, når jeg snakker om trekant etter en stund.

Noen som har flere tips hvordan man kan finne en jente til oss som par? Utesteder, chattekanaler mm.?

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Ulva35
Skrevet

Takk Ulva 35 for svar! Det er nok ikke lett nei, og vi vil også møte en som vi kan ha det fint med sosialt sett mm.

Uncharmed spørsmål til deg! Har du noe erfaring med swingernorge? Hvis ja, er det stedet for et par å treffe en dame, uten å føle at man må hoppe til køys med hvem som helst?

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Ulva35
Skrevet (endret)
Uncharmed spørsmål til deg! Har du noe erfaring med swingernorge? Hvis ja, er det stedet for et par å treffe en dame, uten å føle at man må hoppe til køys med hvem som helst?

Jeg har dessverre ingen personlig erfaring med swingersnorge, men

etter det jeg har lest og hørt om de, så virker de ganske seriøse og

de krever ikke at man må hoppe til køys med hvem som helst. Men

tvert i mot at mennesker blir kjent med hverandre under trygge og

hyggelige omgivelser....så det er nok et bra sted å treffe likesinnede

og deriblandt også enslige av begge kjønn som er ute etter det

samme som dere....

Gå inn på nettsiden deres og les gjennom FAQ'ene så vil dere få

mye god informasjon om nettopp dette....

Lykke til..... :)

Deler av innlegget slettet. Trille (mod)

Endret av Trille
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Hva med å bare gå sammen på byen, velge ut en pen jente, la kvinnen i forholdet bli kjent med henne, og ta opp temaet før mannen er inne i bildet? Tror det er bedre at en kvinne foreslår slikt ovenfor en annen kvinne enn at mannen gjør det, siden mannen gjerne vil bli oppfattet som litt..pervers om han blir for oppspilt.

Evt. kan jo kvinnen foreslå dette for en singel venninne av seg hun vet/tror er tiltrukket av mannen hennes?

Endret av Top Gun
Skrevet
Hva med å bare gå sammen på byen, velge ut en pen jente, la kvinnen i forholdet bli kjent med henne, og ta opp temaet før mannen er inne i bildet? Tror det er bedre at en kvinne foreslår slikt ovenfor en annen kvinne enn at mannen gjør det, siden mannen gjerne vil bli oppfattet som litt..pervers om han blir for oppspilt.

Evt. kan jo kvinnen foreslå dette for en singel venninne av seg hun vet/tror er tiltrukket av mannen hennes?

Trekantpartner skal et par velge med utenfor den nære bekjentskapskretsen

Skrevet

Ja det er jeg enig i, men det kan hende at trådstarter syntes noe annet.

Jeg tror problemet til mange par er at de gjør det mer tungvint enn det behøver å være. Mange kvinner har jo faktisk enten fantasert om eller hatt en opplevelse med mer enn to inne i bildet, så jeg tror at mange kvinner vil være positive. Og om hun skulle si bare "det er ikke min greie", si OK og prøv neste kvinne.

Skrevet (endret)

Glemte visst å logge på i innlegget over dette. Hvis det er mannen som skal foreslå dette for en annen kvinne, kan han jo bare spørre den andre kvinnen om hva slags kvinner hun liker, eller om hun er biseksuell. Mange kvinner vil benekte det, og ofte vil det være sant, men ofte ikke. Derfor, ikke tro henne når hun sier "nei, jeg er ikke biseksuell", og spøk om temaet senere når f.eks tredjeparten ser på en annen kvinne. En kan ha morro med dette selv om det ikke nødvendigvis ender med trekant hver gang.

Endret av Top Gun
Skrevet

Tja, det kan gjøres enkelt: dere plukker opp den tredje på bussen, trikken, butikken, biblioteket, lesesalen, arbeidsplassen, personalfest og/eller på byen.

Det gjøres ved å smile, innlede en samtale og etterhvert hinte om hva dere er ute etter. Du skal se det er mange villige som vil elske at dere spør dem, det er jo tross alt svært smigrende å bli spurt. :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...