sørflua Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Er på yrkesrettet attføring.Er det nnnnnnnoen andre her som og jobber i helger osv og som ike mister for mye av trygden sin? Har søkt helge jobb men må jo vurdere det hvis det ikke lønner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Er på yrkesrettet attføring.Er det nnnnnnnoen andre her som og jobber i helger osv og som ike mister for mye av trygden sin? Har søkt helge jobb men må jo vurdere det hvis det ikke lønner seg. ← Det spiller vel ingen rolle om det er helge eller hverdagsjobb vil jeg tro. Og jeg vil også tro det lønner seg å jobbe likevel, men du kan vel ikke jobbe mer enn en så og så høy prosent. Husker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 har man i det hele tatt lov å jobbe når man går på YA uten å bli trukket i penger ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_vendelin_* Skrevet 14. august 2006 #4 Del Skrevet 14. august 2006 tidligere kunne man tjene ca 2000 i mnd brutto uten å bli trukket, mener det er omtrent samme i dag. Duste norge legger ikke opp til at det lønner seg å jobbe deltid uansett dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubbel Skrevet 14. august 2006 #5 Del Skrevet 14. august 2006 Du har ikke lov å jobbe under YA , hvis ikke det er godkjent av aetat , eller endel av YA. Sjekk med aetat først du . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørflua Skrevet 14. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 14. august 2006 Ok takk for svar, får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 14. august 2006 #7 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) har man i det hele tatt lov å jobbe når man går på YA uten å bli trukket i penger ? ← ja, du kan jobbe (har ikke noe å si om det er helger eller ukedager) og tjene opptil 1G uten at det virker inn på attføringspengene. utover 1G blir du trukket. (antar at det gjelder om du går på skole) dette var svaret fra mitt lokale aetat kontor. Endret 14. august 2006 av Fruktfat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå