Gå til innhold

Hjelp meg å finne en pen sofa...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er på jakt etter ny sofagruppe (trenger plassene), men finner ikke noe jeg liker sånn 100 %. Har småbarn så vi skulle sikkert satset på skinn, men de sofaene blir ofte store og klumpete synest jeg. Hva med microfiber? Har ikke funnet det på nettsidene hos de vanlige møbelbutikkene.

Hva gjelder form og farge heller jeg litt mot Bohus sin Fia A salonggruppe, stripet Choko, men vil helst ikke ha treseter med tre puter i rygg/sete. (Linken jeg prøvde å legge ut virket ikke)

I skinn finner jeg en Manhatten fra Ekornes, med sort eller brunt skinn og mørkt treverk, men da er i allefall stresslessen uaktuell:)

Hvilken sofa har DU?

Endret av Dingo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo det et utall av sofa løsninger. Det beste er vel å sette av en dag for å prøvesitte.

Da jeg kjøpte sofa, så var det viktig at den var god å ligge i .. :sjenert: , så høye armlener var uaktuellt for meg.

Jeg endte opp med å kjøpe en i svart skinn, og en i lysegrått stoff.

Jeg er fremdeles kjempefornøyd 5 år senere.. :)

Når datteren min spiser i stuen, så må hun sitte i skinnsofaen.

Jeg fant sofaen min på nettet, men jeg har altså i andre farger, og med andre ben.

http://www.dagsavisen.no/husoghage/article1252174.ece

Skrevet

Har Ektorp fra Ikea. Er kjempefornøyd. Bare å ta av trekkene å vaske.

Like fine etterpå. Søsteren min har samme og er like fornøyd.

God å sitte i og fin å se på.

Skrevet

Takk for svar:)

Er det flere som vil dele sine erfaringer med meg?

Hvilken sofa har du, og er du fornøyd?

Gjest Fruktfat
Skrevet

vi har i mørkt skinn, 3+3. (ville ikke ha 2+3, om man vil sette sofaene mot hevrandre er det penere med 3+3. )

Skrevet
Vi kjøpte sofa som heter Diva fra BoConsept på skeidar. Veldig fornøyd,  ser modern ut og er veldig behagelig å sitte i. http://www.boconcept.no/default.aspx?id=56554&ImageID=853

Den var lekker, men dessverre for tøff for oss. Da må vi endre drastisk på alt interiør. Har nøytral tapet på veggene, men spisestue i kirsebær og hvite/ kirsebær vitrineskap. Så det må nok passe til den "pakka".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...